Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem
Kļūt par klientu

Konti citās bankās

Esam ikdienas bankas pakalpojumu lietošanu padarījuši jums ērtāku!

Ietaupiet laiku, jo tagad sava uzņēmuma citās bankās atvērtos kontus varat viegli pārvaldīt mūsu Internetbankā vai Swedbank Gateway platformā:

  • Pievienot citā bankā atvērtu kontu pāris vienkāršos soļos.
  • Nekavējoties redzēt kontu atlikumu, ierosināt maksājumus un apskatīt kontu izrakstus.
  • Izmantot biometriskos datus, lai pieslēgtos ātrāk.
  • Automātiski saņemt kontu izrakstus savā grāmatvedības programmā, izmantojot Swedbank Gateway.

Pieejamās bankas un darbības

Lai izmantot šo servisu Citadale (EE, LT, LV), Urbo bankas (LT) vai Šiaulių Bankas (LT) ir nepieciešams lai būtu atvērts konts Swedbank.

Pārskats par bankām, kuras var pievienot Swedbank, un pieejamajām darbībām:

Veikt maksājumus* Redzēt atlikumu Apskatīt konta izrakstu Periodiskais pārskats Gateway**
Swedbank Baltijā
SEB Baltijā
LHV Igaunijā
Luminor Baltijā
Citadele Baltijā
Coop Pank Igaunijā
Šiaulių banka Lietuvā
Urbo bankas Lietuvā
  • * Pakalpojums nav pieejams Swedbank Gateway
  • ** Pakalpojums nav pieejams Internetbankā
  1. Jānospiež šīs lapas augšpusē redzamā poga “Pievienot citu banku kontus”, lai pieslēgtos.
  2. Tad no nolaižamās izvēlnes jāizvēlas citā bankā esošs konts, ko vēlaties pievienot. Jānospiež poga “Pieslēgties citai bankai”.
  3. Jāiesniedz piekrišana Swedbank Internetbankā redzēt citās bankās esošus kontus.
  4. Jūs tiksit pārvirzīts uz citas bankas vidi, lai apstiprinātu savu izvēli.
  5. Lai pievienotu citas bankas kontu Swedbank Gateway, sākumā Swedbank Gateway līgumā jāpievieno citu banku kontu pakalpojums.

Maksājumu ierosināšanas veidlapa ir atrodama izvēlnē “Maksājumi, konti”:

  1. Jauns/vietējais maksājums
  2. Jūsu citās bankās atvērtie konti būs pieejami laukā “Maksāt no konta” (nolaižamais saraksts) pie Swedbank kontiem.
  3. Jūs tiksiet pārvirzīts uz atsevišķu “Maksājumu ierosināšanas” veidlapu.

Informāciju par ierosinātajiem maksājumiem var redzēt pie “Maksājumu arhīvs”.

Informācija par citā bankā atvērtu kontu, kas ir pievienots Swedbank Internetbankā, ir redzama sadaļā “Maksājumi, konti” > “Kopsavilkums”. Jāpārliecinās, ka pieejamajos atlases filtros esat atzīmējis “Konti citās bankās”.

Lai apskatītu citās bankās esoša konta izrakstu, jādodas uz “Maksājumi, konti” > “Konts”. Jūsu citās bankās atvērtie konti būs pieejami nolaižamajā sarakstā pie Swedbank kontiem.

Pieņemiet klientu maksājumus savā e-veikalā no jebkuras lielākās Baltijas bankas.

Savienojiet uzņēmuma grāmatvedības programmu ar Swedbank pakalpojumiem un saņemiet informāciju par kontu stāvokli.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Ar ko maijs atšķirsies no aprīļa?

Maijā vairs nebūs kredītkaršu izpārdošanas.