Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem

E-rēķini

Saņem maksājumus ar e-rēķiniem

  • Droši – mēs parādīsim un nosūtīsim rēķinus jūsu klientiem Swedbank internetbankā.
  • Izdevīgi – līdz 90% klientu izvēlas automātisko rēķinu apmaksu.
  • Ērti – strukturizētas atskaites par jūsu klientu līgumiem un maksājumiem.
  • Videi draudzīgi – papīra rēķini vairs nebūs nepieciešami.
  • E-rēķins ir elektronisks dokuments, kas tiek sagatavots, izsūtīts un glabāts elektroniskā vidē. E-rēķins atbilst oriģinālajam rēķinam, un to var importēt grāmatvedības sistēmās.
  • E-rēķinu izsūtīšanas pakalpojums ietver jūsu uzņēmuma izrakstīto rēķinu nogādāšanu klientiem un pieteikumu pieņemšanu par pieteiktajiem vai pārtrauktajiem e-rēķiniem.
  • E-rēķinu saņēmēji var ērti apmaksāt to internetbankas profilā iesūtītos e-rēķinus, izmantojot jau aizpildītu maksājuma uzdevumu.
  • E-rēķinu automātiskas apmaksas iespējai banka klientiem piedāvā un reklamē e-rēķinu automātiskās apmaksas līgumu, uz kura pamata pārskaitījumus par turpmākajiem e-rēķiniem veiks banka.
  • 80% līdz 90% e-rēķinu saņēmēju mūsu bankā izvēlas e-rēķinu automātisko apmaksu, tādējādi nodrošinot ātru un ērtu maksājumu saņemšanu.
  • Rēķinu nosūtīšana digitāli samazina darījumu izmaksas (piemēram, drukāšanas un uzglabāšanas izmaksas).
  • E-rēķini ir par 60% līdz 80% efektīvāki nekā tradicionālā rēķinu apstrāde papīra formā.
  • Tas saīsina apstrādes ciklus, tostarp debitoru parādu apmaksu, un samazina cilvēciskas kļūdīšanās risku.

Papildu pakalpojumi

Lai plānotu ienākošās naudas plūsmas atbilstoši iesniegtajiem e-rēķiniem, varat pasūtīt papildu atskaites, ko var aplūkot un lejupielādēt internetbankā uzņēmumiem vai Swedbank Gateway kanālā:

  • E-rēķinu automātiskās apmaksas līgumi, ko jūsu klienti ir noslēguši mūsu bankā.
  • Maksājumi, ko klienti ir veikuši saskaņā ar e-rēķinu automātiskās apmaksas līgumiem.

Lai iegūtu plašāku informāciju, skatiet šeit.

Ja vēlaties e-rēķinu formai pievienot papildu informāciju, piemēram, logotipu vai kādas detaļas, varat pieteikt individualizēto e-rēķinu pakalpojumu. Individualizētos e-rēķinus var iesūtīt tikai tiem e-rēķinu saņēmējiem, kuri ir Swedbank klienti.

Jūsu uzņēmums var pieteikt pakalpojumu e-rēķinu automātiskās apmaksas līgumu noslēgšanai, grozīšanai un pārtraukšanai jūsu uzņēmuma biroju tīklā.

Līgumu datu apmaiņa notiks, izmantojot kādu no diviem iespējamiem kanāliem:

  • E-Teller – e-rēķinu automātiskās apmaksas līgumos veiktās izmaiņas tiek saglabātas tieši bankas informācijas sistēmā.
  • Swedbank Gateway – šajā gadījumā jūsu uzņēmumam ir jāievieš Swedbank Gateway kanāls, lai pārvaldītu e-rēķinu automātiskās apmaksas līgumu datubāzi un uzturētu to aktuālu jūsu informācijas sistēmā.

Lai iegūtu plašāku informāciju, skatiet šeit.

E-rēķinu sūtīšana bankai

E-rēķinus bankai var nosūtīt Swedbank Gateway kanālā vai izmantojot starpnieku (operatoru).

E-rēķinus bankai var nosūtīt, izmantojot Swedbank Gateway pakalpojumu. Šādā gadījumā jūsu uzņēmumam papildus jānoslēdz līgums, lai saņemtu šo pakalpojumu un ieviestu Swedbank Gateway kanālu. Jūsu uzņēmums var izvēlēties papildus noslēgt līgumu par e-rēķinu nosūtīšanu ar operatoru, kurš darbojas kā starpnieks e-rēķinu nodošanā bankai. E-rēķinu starpniecības pakalpojumu piedāvā, piemēram, Omniva un Fitek.
E-rēķinu sūtīšana Operatora izmantošana
E-rēķinu nosūtīšanas kanāls Internetbanka Swedbank Gateway Pēc vienošanās ar operatoru
E-rēķinu nosūtīšanas formāts XML XML
E-rēķinu nosūtīšanas standarts 1.0 vai PEPPOL BIS 3.0 1.0 vai PEPPOL BIS 3.0
Faila izmērs Līdz 10 MB Neierobežots
E-rēķinu skaits Līdz 600 Neierobežots

Noderīga informācija

  • Jūsu uzņēmumam e-rēķini bankai būs jāsūta XML formāta datu failā, ja nolemsit e-rēķinus sūtīt pats.
  • Jūsu uzņēmuma lietotajai biznesa programmatūrai vajadzētu ļaut izveidot XML formāta e-rēķinu failus, kas atbilst noteiktajam standartam.
  • Lūdzu, iepazīstieties ar mūsu partneriem, kuri atbalsta e-rēķinu izveidi XML formātā.
  • Ja izmantojat e-rēķinu operatora pakalpojumus, par e-rēķinu sūtīšanas formātu jūsu uzņēmumam jāvienojas ar operatoru. Lūdzu, iepazīstieties ar mūsu e-rēķinu pakalpojuma operatoriem, kas var palīdzēt jūsu uzņēmumam.
  • Lai nodrošinātu e-rēķinu savlaicīgu apmaksu, jūsu uzņēmumam e-rēķini jāiesūta 3 (trīs) dienas iepriekš, bet ne vēlāk kā 2 (divas) kalendāra dienas pirms e-rēķinā norādītā apmaksas termiņa datuma.
  • E-rēķinus var nosūtīt arī klientiem, kuri nav internetbankas lietotāji, bet vēlas veikt apmaksu automatizētā veidā.
  • Noslēdzot automātiskās apmaksas līgumu, jūsu klienti paši izvēlas apmaksas termiņu no trīs iespējamajiem variantiem: 2 dienas pēc saņemšanas, 2 dienas pirms e-rēķina apmaksas termiņa, kas norādīts e-rēķinā, vai e-rēķina apmaksas termiņa datumā.
  • Ja banka, veicot apmaksu saskaņā ar e-rēķinu automātiskās apmaksas līgumu, klienta izvēlētajā samaksas dienā klienta kontā neatrod nepieciešamo naudas summu, banka pārbauda nepieciešamo līdzekļu pieejamību klienta kontā tajā pašā dienā un vēl 6 turpmākās dienas.
  • Iesniegta e-rēķina anulēšanai jūsu uzņēmumam ir jāiesūta kredītrēķins, kura noformēšanas prasības ir izklāstītas tehniskajā standartā. Anulēt e-rēķinu var tikai pilnībā.

Lai varētu sākt izmantot e-rēķinu sūtīšanas pakalpojumu, jums:

  1. Jāpieņem lēmums par e-rēķinu nosūtīšanas formātu un kanālu, proti, vai jūsu uzņēmums e-rēķinus sūtīs pats, izmantojot Swedbank Gateway pakalpojumu, vai ar operatora uzņēmuma starpniecību. Vairāk uzzināt varat sadaļā “Kā sūtīt e-rēķinus”.
  2. Jānoslēdz e-rēķinu sūtīšanas līgums. Jūsu uzņēmumam ir jābūt Swedbank klientam.
  3. Sākt bankai sūtīt e-rēķinus varat pēc e-rēķinu sūtīšanas līguma aktivizēšanas.

Līgumu var parakstīt internetbankā valdes loceklis, kuram ir vienpersoniskas uzņēmuma pārstāvības tiesības saskaņā ar Uzņēmuma reģistra datiem.

Noslēgt līgumu

Savukārt, ja vēlaties līgumam pievienot papildu nosacījumus vai ja jums ir kopējas uzņēmuma pārstāvības tiesības, varat iesniegt pieteikumu.

Iesniegt pieteikumu
Produkts/pakalpojums Cena, EUR
Saņemšana
Līgumu noslēgšana 30,00 + PVN
Lietošana
Līguma izmaiņas 15,00 + PVN
Ikmēneša maksa 20,00 + PVN
E-rēķinu iesūtīšana 0,19 + PVN
Īpašās e-rēķinu formas
Īpašās formas izveide importēto rēķinu atspoguļošanai 32,00 + PVN
Importēto rēķinu atspoguļošanai paredzētās īpašās formas maiņa 28,00 + PVN
Atskaites
Atskaite uzņēmumam par e-rēķinu pieteikumiem Bez maksas
Atskaite uzņēmumam par e-rēķinu automātiskās apmaksas līgumiem 9,50 + PVN
Atskaite par maksājumiem, kas veikti saskaņā ar e-rēķinu automātiskās apmaksas līgumiem 9,50 + PVN
Slēgšana
Pakalpojuma slēgšana Bez maksas

ERP partneri, kas jūsu uzņēmumam var palīdzēt sagatavot e-rēķinus XML formātā:

ZZ Dats un Horizon

E-rēķinu pakalpojuma operatori, kas jūsu uzņēmumam var palīdzēt sagatavot un nosūtīt bankai e-rēķinus:

Omniva un Fitek

Paldies, ka izmantojāt Swedbank internetbanku!

Drošības nolūkos, lūdzu, aizveriet pārlūkprogrammu!

logo