Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem

Maksājumi internetā

Aicinām pārvaldīt savas ikdienas naudas lietas, izmantojot mobilo lietotni vai internetbanku. Ja tomēr bankas filiāle jāapmeklē klātienē, to iespējams veikt tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Apmeklējot filiāli klātienē, obligāti jālieto sejas maska.

Klientu bez Covid-19 sertifikāta apkalpošana dažādos tirdzniecības centros atšķiras, tādēļ pirms pierakstīties uz vizīti TC esošā filiālē, jāpievērš uzmanība TC prasībām.
Norādiet savu kontaktinformāciju, un mēs piezvanīsim 1 darba dienas laikā!
+371

Swedbank AS veic personas datu apstrādi atbilstoši Personas datu apstrādes principiem, kas ir pieejami Swedbank AS mājaslapā www.swedbank.lv un jebkurā „Swedbank” AS filiālē.

Paldies!
Esam saņēmuši jūsu pieteikumu.
Sazināsimies ar jums pēc iespējas ātrāk, bet ņemiet vērā, ka pieteikuma izskatīšana var ilgt pāris dienas.
Uzņēmumiem, kuri izveidojuši savu internetveikalu, var noderēt arī karšu maksājumu pieņemšana, izmantojot karšu termināli.

Pieteikumu nosūtīt neizdevās!

Pieslēdz maksājumus savam e-veikalam

  • Integrācija ar populārākajām e-komercijas platformām.
  • Ērta un droša pirkumu apmaksa, izmantojot Swedbank, SEB, Citadele un Luminor internetbankas.
  • Par pirkumiem ar karti, nauda būs uzņemuma kontā jau nākamās dienas rītā.

Bez pieslēgšanas un ikmēneša maksas!

Ja tev ir papildu jautājumi – droši piesakies attālinātai konsultācijai sev ērtā laikā.

Pieteikties

Swedbank klientiem bezmaksas ceļvedis “Digitālais mārketings paša spēkiem” un 25% atlaide Omniva pakalpojumiem!

Tiem, kas plāno, veido un attīsta

Viss noderīgais biznesam vienuviet:

  • Maksājumi ar Bank Link no Swedbank, SEB, Citadele un Luminor internetbanku klientiem.
  • Maksājumi ar karti, ievadot kartes numuru.
  • Intuitīva, ērti lietojama un jebkurai klienta ierīcei pielāgota maksājumu vide.
  • 24/7 tiešsaistes atskaišu sistēma maksājumu atcelšanai un atgriešanai, pircēju paradumu un profila noteikšanai.
  • Pielāgotas atskaites Latvijas grāmatvedības programmām (CSV un XML formātā).
  • Iespēja izvēlies jau gatavu internetveikala platformu, kuras darbību nodrošina Mozello. Uzsāciet tirdzniecību uzreiz bez jebkādas integrācijas (pieejams Swedbank Bank Link un karšu maksājumi).

Izveidojiet savu interneta veikalu un pārliecinieties, vai esat ievērojis Visa un Mastercard prasības.

Aizpildiet pieteikumu un mēs ar jums sazināsimies 1 darba dienas laikā.

Parakstiet līgumu.

Veiciet integrāciju un sāciet tirgot!

Tas ir viens no populārākajiem norēķinu veidiem, kā paplašināt savu biznesu, tirgojot preces 365 dienas gadā visā pasaulē. Jums nav jāizraksta klientiem rēķini, un nauda par pirkumu nonāk uzņēmuma kontā nākamajā dienā. Karšu maksājumu pieņemšana palielina arī kopējo uzticamību vietnei, jo kartes lietotājs saņem papildu aizsardzību 3D Secure 3D Secure ir Mastercard un VISA izstrādāts rīks, kas ir paredzēts tam, lai tirgotājiem un karšu lietotājiem e-komercijā sniegtu lielāku drošību internetā veiktajiem norēķinu karšu darījumiem. Ar 3D Secure kartes izdevējs autentificē kartes lietotāju tiešsaistes režīmā, tā palīdzot interneta tirdzniecības uzņēmumiem krasi samazināt karšu krāpniecības gadījumus. programmā.

  1. Klients izvēlas produktu vai pakalpojumu un kā norēķinu metodi izvēlas maksāšanu ar karti.
  2. Klients ievada datus – vārdu, uzvārdu, kartes numuru, tās derīguma termiņu un drošības kodu (CVC).
  3. Pēc kartes datu pārbaudes tiešsaistē klients tiek novirzīts uz 3D Secure pārbaudes lapu, lai apstiprinātu kartes lietotāja identitāti.
  4. Pēc veiksmīgas pārbaudes maksājuma nauda tiek rezervēta kartes lietotāja kontā un uzņēmums saņem darījuma apstiprinājumu.

Iespēja saņemt maksājumus ar Mastercard, Visa, Maestro un Visa Electron kartēm EUR valūtā. Ja vēlaties pieņemt maksājumus no klientiem citās valūtās sazinieties ar mūsu partneri Wordline, lai vienotos par individuāla risinājuma ieviešanu.

  • Iespēja pārraudzīt visus karšu maksājumus un to statusus.
  • Maksājumu atcelšana un daļēja vai pilnīga naudas atgriešana klientam.
  • Atskaites un pārskati pārdošanas un grāmatvedības vajadzībām dažādos formātos (csv, xml).
  • LinkPay. Iespēja ērti nosūtīt apmaksas saiti savam klientam e-pastā vai SMS, veicot pirkuma apmaksu ar norēķinu karti.
  • Regulārie maksājumi. Ar šī pakalpojuma palīdzību varēsiet ieturēt regulāru sniegto pakalpojumu apmaksu no saviem klientiem saskaņā ar maksājumu grafiku.
  • Karšu numuru šifrēšana. Pēc tam kad klienta karte ir reģistrēta jūsu e-veikalā, visi turpmākie maksājumi tiek izpildīti, veicot vienu darbību – maksājuma apstiprināšanu. Klientam vairs nav atkārtoti jāievada visi kartes dati, kamēr karte ir derīga.
  • Swedbank Bank Link ir drošs, ātrs un ērts pirkumu apmaksas veids, izmantojot mūsu internetbanku. 80% pircēju Latvijā izvēlās veikt pirkumu apmaksu, izmantojot Bank Link.
  • Bank Link maksājumu ierosināšanas pakalpojums ir mūsdienīgs pirkumu apmaksas veids, izmantojot ne tikai Swedbank, bet arī citu Latvijas lielāko banku internetbankas (SEB, Citadele un Luminor). Jums vairs nebūs jāslēdz līgumi ar citām bankām. Pircējs pats izvēlēsies banku, no kuras veikt maksājumu. Autorizējoties izvēlētajā internetbankā, pircējam atliks vien apstiprināt jau aizpildītu maksājuma uzdevumu.

* Pēc 2020. gada novembra Swedbank pārdošanas datiem.

Integrācija ar populārākajām mājaslapu platformām

Individuāli pielāgota integrācija

Jautājumu gadījumā apmeklējiet tehniskā atbalsta vietni. Ja atbildi neatrodiet, rakstiet uz e-pastu cashmanagement@swedbank.lv.

  1. Klients izvēlas produktu vai pakalpojumu un kā norēķinu metodi izvēlas vienu no Bank Link – Swedbank, SEB, Citadele vai Luminor.
  2. Klients tiek novirzīts uz jau aizpildītu maksājuma uzdevumu internetbankā vai mobilajā lietotnē.
  3. Klients dod papildu piekrišanu (Bank Link maksājumu ierosināšanas pakalpojuma gadījumā).
  4. Swedbank Bank Link gadījumā uzņēmums saņem paziņojumu par darījumu, un nauda par maksājumu tiek pārskaitīta pāris sekunžu laikā. Bank Link maksājuma ierosināšanas gadījumā uzņēmums saņem tikai paziņojumu, ka maksājums ir ierosināts.

Bank Link maksājumu gadījumā Swedbank atbild par maksājuma apstiprināšanu un norēķiniem. Uzņēmums saņem naudu pāris minūšu laikā, kad klients to ir apstiprinājis. Bank Link maksājumu ierosināšanas gadījumā Swedbank rīkojas kā trešās puses pakalpojumu sniedzējs un atbild tikai par maksājuma ierosināšanu. Tā kā klienta konts atrodas citā finanšu iestādē, Swedbank paziņo uzņēmumam tikai par veiksmīgu maksājuma ierosināšanu. Swedbank negarantē naudas ieskaitīšanu uzņēmuma kontā, tāpēc aicinām veikt preces vai pakalpojuma piegādi tikai pēc naudas saņemšanas norēķinu kontā.

Ar Swedbank palīdzību uzņēmumam ir iespēja pārliecināties par sava klienta personas koda, vārda un uzvārda īstumu. Šādu autentifikācijas pārbaudi var veikt tikai Swedbank klientiem – privātpersonām. Uzņēmumam šī pakalpojuma piešķiršanu banka izvērtē individuāli.

TOP izvēle

Starta tarifs

Pieteikties

Aktīvais tarifs

Pieteikties

Mēneša maksa Bez maksas 20,00 EUR
Pirmos 3 mēnešus – bez maksas
Kartes darījuma maksa* 2% + 0,20 EUR no 1,5% + 0,10 EUR
Bank Link darījuma maksa Swedbank, SEB, Citadele, Luminor 2% (min. 0,20 EUR) 1,5% (min 0,10 EUR)
Līgumu parakstīšana internetbankā** Bez maksas Bez maksas

* PVN tiks piemērots fiksētajai maksas daļai.
** Līgumu sagatavošana papīra formātā 20,00 EUR.

Kā darbojas karšu norēķini?

Šajā video uzzināsiet:

  • Kas ir karšu ekosistēma un autorizācijas plūsma
  • Kādi ir iespējamie transakciju veidi
  • Kādas ir maksāšanas un karšu lietotāju autentifikācijas metodes

Kā sākt karšu pieņemšanu?

Šajā video uzzināsiet:

  • Kādi ir karšu pieņemšanas risinājumi
  • Kā iegūt karšu termināli un sagatavot to darbam
  • Kur saņemt tehnisko atbalstu, ja tas ir nepieciešams

Karšu pieņemšana tiešsaistē

Šajā video uzzināsiet:

  • Kas ir karšu pieņemšana tiešsaistē un kādi ir tirgotāja ieguvumi
  • Kā notiek tiešsaistes maksājumi
  • Kādas ir prasības tiešsaistes tirgotājiem
  • Kā minimizēt riskus

Kas ir pretenzija?

Šajā video uzzināsiet par karšu pretenzijām - kāds ir process, termiņi, tirgotāja atbildība un risinājumi, lai izvairītos no šādām situācijām.

Kas ir krāpšana ar kartēm?

Svarīgākais par krāpšanu:

  • Kā rīkoties iespējamas krāpšanas gadījumā
  • Kā samazināt krāpšanas iespēju

Kas tirgotājiem jādara, lai atbilstu prasībām?

Šajā video uzzināsiet:

  • Kādas ir galvenās tirgotāja atbildības jomas
  • Kā tirgotājam nodrošināt atbilstību banku un starptautisko karšu organizāciju noteikumiem

Kas ir PCI DSS?

Šajā video uzzināsiet:

  • Kas ir PCI DSS
  • Kā karšu datus var nozagt
  • Kā rīkoties tirgotājam, lai darbotos saskaņā ar PCI DSS, un kādas var būt iespējamās sekas, ja to neievēro

Norēķinu karšu nozares drošības standartu padome (PCI SSC), kuru izveidoja vadošās starptautiskās karšu organizācijas Visa, Mastercard, Amex, Diners, Discovery un JCB, ir izstrādājusi PCI DSS noteikumus un dokumentus, kas nosaka karšu drošības principus un politiku. Norādījumi maksājumu drošībai ir jāievēro ikvienam, kas glabā, apstrādā vai pārraida norēķinu karšu datus – tostarp bankām, tirgotājiem un maksājumu apstrādātājiem. Minētie noteikumi nosaka tehniskās un operacionālās prasības, kas ir saistošas organizācijām, kuras pieņem vai apstrādā maksājumu darījumus.

Prasību un standartu jaunākā versija ir pieejama šeit.

Visiem tirgotājiem, kuri glabā, apstrādā vai pārraida norēķinu karšu lietotāja datus, ir jānodrošina atbilstība PCI DSS standartiem.

Karšu datu un sensitīvu autentifikācijas datu elementi:

Datu elements Glabāšana atļauta Datus nepieciešams uzglabāt šifrētā veidā
Kartes lietotāja dati
Kartes numurs (PAN) Kartes numurs (PAN) jāpadara nenolasāms
Kartes lietotāja vārds, uzvārds
Pakalpojuma kods Trīs vai četru ciparu numurs uz kartes magnētiskā celiņa
Derīguma termiņš
Sensitīvi autentifikācijas dati Sensitīvus autentifikācijas datus pēc autorizācijas vairs nedrīkst glabāt pat šifrētā formātā
Pilni kartes celiņa dati Pilni kartes celiņa dati no magnētiskās joslas, čipa vai cita avota Aizliegts
CVV2/CVC2 Trīs ciparu kods, kas uzdrukāts norēķinu kartes priekšpusē vai aizmugurē Aizliegts
PIN/PIN bloks Personīgais identifikācijas kods, ko kartes lietotājs ievada darījuma laikā un/vai šifrētais PIN bloks, kas atrodas darījuma ziņojumā Aizliegts

Kā pārliecināties par atbilstību PCI DSS prasībām?

Mēs tirgotājus reizi gadā e-pastā informējam par darbībām, kas jāveic, lai nodrošinātu atbilstību PCI DSS standartiem, un prasības ir apskatāmas tabulā.

Tirgotāji tiek iedalīti četros līmeņos atkarībā no viena karšu zīmola (t.i. Mastercard, VISA, Amex u.tml.) karšu norēķinu darījumu skaita gadā. 1. līdz 3. līmeņa tirgotājiem par savu atbilstības statusu ir jāinformē mūs pēc nepieciešamo darbību veikšanas. 4. līmeņa tirgotājiem ir jāinformē mūs par savu atbilstības statusu, nosūtot aizpildītu Pašnovērtējuma anketu (SAQ).

Līmenis Tirgotāju darījumu kritēriji Veicamās darbības tirgotājam Biežums
1. līmenis Tirgotāji, kuru kopējais Mastercard vai VISA darījumu skaits gadā sasniedz vai pārsniedz 6 milj. Ārējais drošības audits, ko veic Kvalificēts drošības eksperts (QSA) reizi gadā
Tīkla skenēšana, ko veic sertificēts tīkla skenēšanas pakalpojuma nodrošinātājs (ASV) vai kvalificēts drošības eksperts (QSA) reizi ceturksnī
2. līmenis Tirgotāji, kuru kopējais Mastercard vai VISA darījumu skaits gadā ir no 1 līdz 6 milj. Kvalificēts drošības eksperts (QSA) vai Iekšējais drošības novērtētājs (ISA) 2. līmeņa tirgotājiem, kuri izvēlas pildīt ikgadējo pašnovērtējuma anketu, jānodrošina, ka pašnovērtēšanā iesaistītie darbinieki reizi gadā iziet PCI SSC ISA apmācības un nokārto ar to saistīto akreditācijas programmu, lai varētu turpināt atbilstības pārbaudei izvēlēties pašnovērtēšanu. Kā alternatīvu 2. līmeņa tirgotāji ikgadējās pašnovērtējuma anketas pildīšanas vietā var izvēlēties ikgadējo klātienes novērtējumu, ko veic PCI SSC padomes akceptēts kvalificēts drošības eksperts(QSA). reizi gadā

1. Tirgotājiem, kuri aizpilda Pašnovērtējuma anketu A, A-EP vai D, ir jāpiesaista QSA vai ISA ikgadējai atbilstības pārbaudei.

2. Tirgotāji, kuri aizpilda Pašnovērtējuma anketu B, B-IP, C-VT, C vai P2PE, tagad drīkst veikt pašnovērtēšanu bez QSA vai ISA piesaistīšanas atbilstības pārbaudei.

Tīkla skenēšana, ko veic sertificēts tīkla skenēšanas pakalpojuma nodrošinātājs (ASV) vai kvalificēts drošības eksperts (QSA)

reizi ceturksnī
3. līmenis E-komercijas tirgotāji, kuru kopējais Mastercard vai VISA darījumu skaits gadā ir no 20 000 līdz 1 milj. Jāizpilda ikgadējā pašnovērtējuma anketa (SAQ) reizi gadā
Tīkla skenēšana, ko veic sertificēts tīkla skenēšanas pakalpojumanodrošinātājs (ASV) vai kvalificēts drošības eksperts (QSA) reizi ceturksnī
4. līmenis Visi citi tirgotāji Ikgadējā pašnovērtējuma anketa (SAQ) pēc tirgotāja izvēles reizi ceturksnī - ieteicams
Tīkla skenēšana, ko veic sertificētss tīkla skenēšanas pakalpojuma nodrošinātājs (ASV) vai kvalificēts drošības eksperts (QSA) reizi gadā - ieteicams

Svarīgi! Tirgotājiem ir nepieciešams veikt:

  • Drošības auditu, ko veic sertificēts auditors, kas rīkojas kā kvalificēts drošības eksperts (QSA) pie pakalpojuma sniedzējiem, kas minēti PCI DSS oficiālajā Interneta vietnē.
  • Tīkla skenēšanu, ko veic kvalificēts tīkla skenēšanas risinājumu nodrošinātājs, kurš rīkojas kā sertificēts tīkla skenēšanas pakalpojuma nodrošinātājs (ASV) vai kvalificēts drošības eksperts (QSA). Sertificēts tīkla skenēšanas pakalpojuma nodrošinātājs (ASV) var veikt skenēšanu tiešsaistes tirgotājiem un klātienes tirgotājiem, bet tiem nav tiesību veikt ikgadējos auditus.
  • Iekšējo auditu, kura ietvaros jāatbild uz pašnovērtējuma anketā (SAQ) iekļautajiem jautājumiem. Anketas saturs ir atkarīgs no tehniskā risinājuma.

PCI DSS prasības un mērķi

Zemāk tabulā redzamās 12 prasības un mērķi jums palīdzēs saprast, kādas svarīgas darbības ir jāveic, lai nodrošinātu atbilstību PCI DSS noteikumiem.

Mērķi PCI DSS prasības
Jāizveido un jāuztur drošs tīkls un sistēma 1. Jāuzstāda un jāuztur ugunsmūra konfigurācija karšu lietotāju datu aizsardzībai.
2. Nedrīkst izmantot aparatūras vai programmatūras piegādātāja uzstādītās noklusējuma sistēmas paroles un citus drošības parametrus.
Jāaizsargā karšu lietotāju dati 3. Jāaizsargā glabāšanā esošie karšu lietotāju dati.
4. Pārraidot karšu lietotāju datus atvērtos publiskos tīklos, tie ir jāšifrē.
Jāīsteno drošības ievainojamības kontroles programma 5. Visas sistēmas jāaizsargā pret ļaunprogrammatūru un regulāri jāatjaunina prevīrusu programmatūra.
6. Jāizstrādā un jāuztur drošības sistēmas un programmas.
Jāievieš strikti piekļuves kontroles pasākumi 7. Piekļuve karšu lietotāju datiem jāatļauj tikai tad, ja pastāv attiecīga ar biznesu saistīta nepieciešamība.
8. Jāidentificē un jāautorizē piekļuve sistēmas komponentēm.
9. Jāierobežo fiziska piekļuve karšu lietotāju datiem.
Regulāri jāuzrauga un jāpārbauda tīkli 10. Jāseko līdzi un jākontrolē visa piekļuve tīkla resursiem un karšu lietotāju datiem.
11. Regulāri jāpārbauda drošības sistēmas un procesi.
Jāuztur informācijas drošības politika 12. Jāuztur informācijas drošības politika, kas attiecas uz ikvienu darbinieku.

Lai saņemtu plašāku informāciju, apmeklējiet https://www.pcisecuritystandards.org/

Karšu lietotājiem ir tiesības apstrīdēt jebkurus karšu darījumus, kas veikti ar Mastercard vai Visa karti. Šādas pretenzijas tiek risinātas chargeback formā, un tās regulē virkne noteikumu, ko izstrādājušas attiecīgās organizācijas. Chargeback procesā pierādīšanas pienākums gulstas uz tirgotāju, kuram tiek dota iespēja uzrādīt dokumentāciju, kas pierāda darījuma likumību. Ja tirgotājs to veiksmīgi izdara, darījuma summa tiek atskaitīta atpakaļ uz tā kontu. Ja tirgotājs to neizdara vai nesniedz atbildi noteiktajā termiņā, tirgotājam iestājas finansiāla atbildība atgriezt attiecīgos naudas līdzekļus klientam, kurš iesniedzis pretenziju;

Kādi ir biežākie Chargeback iemesli?

Kā izvairīties no Chargeback?

Tirgotāji, pieņemot karšu darījumus, ir pakļauti dažādiem riskiem. Šī informācija ir sagatavota, lai palīdzētu jums saprast gaidāmos riskus un pasākumus, kādi jāveic zaudējumu riska samazināšanai. Viens no tirgotāju lielākajiem riskiem ir krāpniecisku darījumu risks. Ja nebūsiet uzmanīgs, krāpniecība jūsu uzņēmumam var maksāt dārgi. Noteikta veida tirgotāji atkarībā no to piedāvāto preču veida ir vairāk pakļauti krāpniecisku darījumu riskam nekā citi. Tirgotājiem jāapzinās iespējamība, ka krāpnieki varētu mēģināt pret tiem izvērst savas darbības.
Ir būtiski saprast terminu "autorizācija" - kas tā ir un ko tā nozīmē.

Ko nozīmē "autorizācija"?

Ko nenozīmē "autorizācija"?

Kādu produktu e-veikli ir pakļauti lielākam krāpniecības riskam?

Darījumu piemēri, kuros jāievēro īpaša piesardzība

Kā samazināt krāpniecisku pirkumu un reklamāciju iespējamību e-veikalā?

Lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot uz tālruņa numuru 67 444 444, ja nepieciešama konsultācija vai vēlaties ziņot par iespējamu krāpniecību. Plašāk par drošu bankas pakalpojumu izmantošanu var uzzināt šeit.

Swedbank Maksājumu Portāla ieviešanai nepieciešamos IT resursus var piesaistīt no ārējām kompānijām. Zemāk esam apkopojuši informāciju par IT uzņēmumiem, kuri piedāvā šo pakalpojumu.

SIA Mozello
support@mozello.com
26606765
mozello.lv

Gatava internetveikala platforma, ko nodrošina starptautiski atdzīts Latvijas uzņēmums. Integrēti mārketinga un SEO risinājumi, kā arī maksājumu sistēmas.

Atbalstītie maksājumu veidi: Swedbank Payment Portal maksājumi, API risinājums (individuāla programmēšana) u.c.

Caballero | Digital agency (SIA Selected agency)
info@caballero.lv
25377773, 20400222
www.caballero.lv

Ārējo sistēmu integrācijas dažādām platformām: Woocommerce individuāli izstrādātiem e-komercijas risinājumiem un sistēmām. Individuāla dizaina internetveikalu izstrāde, kā arī draudzīgi e-komercijas risinājumi maziem un vidējiem uzņēmumiem.

Maksājumu integrācijas: Swedbank Bank Link, Bank Link maksājumu ierosināšanas pakalpojums no citām bankām.

SIA Senet
info@senet.lv
26361815
senet.lv
Maksājumu integrācijas: Swedbank payment portal (karšu pieņemšana internetā), Swedbank Bank Link u.c.
SIA Wonderland Media
aigars@scandiweb.com
28346764
scandiweb.com

Ārējo sistēmu integrācijas dažādām platformām: Magento, Woocommerce, BigCommerce u.c.

Maksājumu integrācijas: Swedbank maksājuma portāls, Swedbank Bank Link u.c.

SIA iConcept
matiss@iconcept.lv, klavs@iconcept.lv
22300307 (Matīss), 26466176 (Klāvs)
iconcept.lv

Ārējo sistēmu integrācijas dažādām platformām: Woocommerce, Prestashop, Magento, Opencart.

Maksājumu integrācijas: Swedbank Payment Portal, Swedbank Bank Link u.c.

SIA Datateks
info@datateks.lv
67299532
siadatateks.lv
Maksājumu integrācijas: Swedbank Payment Portal, Swedbank Bank Link u.c.
Latvijas Tālrunis SIA
janis.lielmanis@ltdigital.lv
67770515, 29351376
ltdigital.lv

Ārējo sistēmu integrācijas dažādām platformām: anaZana, Datateks.

Maksājumu integrācijas: Swedbank Payment Portal, Swedbank Bank Link u.c.

SIA Webdev
info@webdev.lv
24400020
www.webdev.lv

Ārējo sistēmu integrācijas dažādām platformām: OpenCart, NomasVeikals, Woocommerce

Maksājumu integrācijas: Swedbank maksājuma portāls, Swedbank Bank Link, Karšu maksājumi u.c.

Papildus info: Interneta veikalu izstrāde un noma. Vairumtirgotāju preču automātiska integrācija. Gatavi, nomas un individuāli risinājumi jebkurai nozarei.

Šos ar Swedbank nesaistītos uzņēmumus esam minējuši kā piemērus, kuri piedāvā šo pakalpojumu. IT uzņēmumu uzskaitījums nav noradīts prioritārā secībā un nav izsmeļošs. Jums ir iespēja piesaistīt arī citus IT uzņēmumus, kas nodrošina nepieciešamos pakalpojumus.

Iesakām
Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Paldies, ka izmantoji Swedbank internetbanku!

Drošības nolūkos, aicinām aizvērt pārlūkprogrammu.

logo

Dalieties pieredzē – Uzņēmēju pieredzes dienas 2021 jau pavisam drīz!

Līdz 31. oktobrim aicinām pieteikties uzņēmumus, kas vēlas uzņemt pie sevis (virtuāli) citu uzņēmumu un organizāciju pārstāvjus, lai dalītos savstarpējā pieredzē!

  • Izvēlieties sev ērtāko pasākuma dienu un laiku (nedēļā no 8. novembra līdz 12. novembrim)
  • Piesakiet pasākuma tēmu
  • No 1. novembra saņemsiet pieteikumus – izskatiet un apstipriniet tos

Uzņēmēju pieredzes dienas 2021 notiks no 8. novembra līdz 12. novembrim.

Lai abpusēji vērtīga pieredzes apmaiņa!