Swedbank AS veic personas datu apstrādi atbilstoši Personas datu apstrādes principiem, kas ir pieejami Swedbank AS mājaslapā www.swedbank.lv un jebkurā „Swedbank” AS filiālē.
Paldies!Esam saņēmuši jūsu pieteikumu.Sazināsimies ar jums pēc iespējas ātrāk, bet ņemiet vērā, ka pieteikuma izskatīšana var ilgt pāris dienas.Uzņēmumiem, kuri izveidojuši savu internetveikalu, var noderēt arī karšu maksājumu pieņemšana, izmantojot karšu termināli.
Swedbank klientiem bezmaksas ceļvedis “Digitālais mārketings paša spēkiem” un 25% atlaide Omniva pakalpojumiem!
Izveidojiet savu interneta veikalu un pārliecinieties, vai esat ievērojis Visa un Mastercard prasības.
Aizpildiet pieteikumu un mēs ar jums sazināsimies 1 darba dienas laikā.
Parakstiet līgumu.
Veiciet integrāciju un sāciet tirgot!
Tas ir viens no populārākajiem norēķinu veidiem, kā paplašināt savu biznesu, tirgojot preces 365 dienas gadā visā pasaulē. Jums nav jāizraksta klientiem rēķini, un nauda par pirkumu nonāk uzņēmuma kontā nākamajā dienā. Karšu maksājumu pieņemšana palielina arī kopējo uzticamību vietnei, jo kartes lietotājs saņem papildu aizsardzību 3D Secure 3D Secure ir Mastercard un VISA izstrādāts rīks, kas ir paredzēts tam, lai tirgotājiem un karšu lietotājiem e-komercijā sniegtu lielāku drošību internetā veiktajiem norēķinu karšu darījumiem. Ar 3D Secure kartes izdevējs autentificē kartes lietotāju tiešsaistes režīmā, tā palīdzot interneta tirdzniecības uzņēmumiem krasi samazināt karšu krāpniecības gadījumus. programmā.
Iespēja saņemt maksājumus ar MasterCard, Visa, Maestro un Visa Electron kartēm EUR valūtā. Ja vēlaties pieņemt maksājumus no klientiem citās valūtās sazinieties ar mūsu partneri Wordline, lai vienotos par individuāla risinājuma ieviešanu.
* Pēc 2020. gada novembra Swedbank pārdošanas datiem.
Jautājumu gadījumā, rakstiet uz e-pastu cashmanagement@swedbank.lv.
Bank Link maksājumu gadījumā Swedbank atbild par maksājuma apstiprināšanu un norēķiniem. Uzņēmums saņem naudu pāris minūšu laikā, kad klients to ir apstiprinājis. Bank Link maksājumu ierosināšanas gadījumā Swedbank rīkojas kā trešās puses pakalpojumu sniedzējs un atbild tikai par maksājuma ierosināšanu. Tā kā klienta konts atrodas citā finanšu iestādē, Swedbank paziņo uzņēmumam tikai par veiksmīgu maksājuma ierosināšanu. Swedbank negarantē naudas ieskaitīšanu uzņēmuma kontā, tāpēc aicinām veikt preces vai pakalpojuma piegādi tikai pēc naudas saņemšanas norēķinu kontā.
Ar Swedbank palīdzību uzņēmumam ir iespēja pārliecināties par sava klienta personas koda, vārda un uzvārda īstumu. Šādu autentifikācijas pārbaudi var veikt tikai Swedbank klientiem – privātpersonām. Uzņēmumam šī pakalpojuma piešķiršanu banka izvērtē individuāli.
Pieteikties
* PVN tiks piemērots fiksētajai maksas daļai. ** Līgumu sagatavošana papīra formātā 20,00 EUR.
Šajā video uzzināsiet:
Šajā video uzzināsiet par karšu pretenzijām - kāds ir process, termiņi, tirgotāja atbildība un risinājumi, lai izvairītos no šādām situācijām.
Svarīgākais par krāpšanu:
Norēķinu karšu nozares drošības standartu padome (PCI SSC), kuru izveidoja vadošās starptautiskās karšu organizācijas Visa, MC, Amex, Diners, Discovery un JCB, ir izstrādājusi PCI DSS noteikumus un dokumentus, kas nosaka karšu drošības principus un politiku. Šie noteikumi nosaka prasības organizācijām, kas pieņem vai apstrādā norēķinu karšu darījumus – bankām, tirgotājiem un maksājumu apstrādātājiem.
Noteikumi un dokumenti ir pieejami šeit.
Visiem tirgotājiem, kuri glabā, apstrādā vai pārraida norēķinu karšu lietotāja datus, ir jānodrošina atbilstība PCI DSS standartiem.
Kas ir karšu datu un sensitīvu autentifikācijas datu elementi?
Kā pārliecināties par atbilstību PCI DSS prasībām?
Banka tirgotājus reizi gadā informē par darbībām, kas jāveic, lai nodrošinātu atbilstību PCI DSS standartiem, un prasības apskatāmas tabulā.
Tirgotāji tiek iedalīti četros līmeņos atkarībā no viena karšu zīmola (t.i. MC, VISA, Amex u.tml.) karšu norēķinu darījumu skaita gadā. 1. līdz 3. līmeņa tirgotājiem par savu atbilstības statusu ir jāinformē sava karšu pieņemšanu apkalpojošā banka. 4. līmeņa tirgotājiem ir ļoti ieteicams aizpildīt Pašnovērtējuma anketu (SAQ) un nosūtīt to savai karšu pieņemšanu apkalpojošai bankai.
Svarīgi! Tirgotājiem ir nepieciešams veikt:
Kādas ir PCI DSS prasības un mērķi?
Zemāk tabulā redzamās 12 prasības un mērķi jums palīdzēs saprast, kādas svarīgas darbības ir jāveic, lai nodrošinātu atbilstību PCI DSS noteikumiem.
Lai saņemtu plašāku informāciju, apmeklējiet https://www.pcisecuritystandards.org/
Karšu lietotājiem ir tiesības apstrīdēt jebkurus karšu darījumus, kas veikti ar Mastercard vai Visa karti. Šādas pretenzijas tiek risinātas chargeback formā, un tās regulē virkne noteikumu, ko izstrādājušas attiecīgās organizācijas. Chargeback procesā pierādīšanas pienākums gulstas uz tirgotāju, kuram tiek dota iespēja uzrādīt dokumentāciju, kas pierāda darījuma likumību. Ja tirgotājs to veiksmīgi izdara, darījuma summa tiek atskaitīta atpakaļ uz tā kontu. Ja tirgotājs to neizdara vai nesniedz atbildi noteiktajā termiņā, tirgotājam iestājas finansiāla atbildība atgriezt attiecīgos naudas līdzekļus klientam, kurš iesniedzis pretenziju;
Kādi ir biežākie Chargeback iemesli?
Biežākie Chargeback iemesli:
Chargeback var veikt arī citu iemeslu dēļ, piemēram, preču/pakalpojumu nesaņemšanas gadījumā.
Kā izvairīties no Chargeback?
Ieteikumi, kā izvairīties no chargeback:
Tirgotāji, pieņemot karšu darījumus, ir pakļauti dažādiem riskiem. Šī informācija ir sagatavota, lai palīdzētu jums saprast gaidāmos riskus un pasākumus, kādi jāveic zaudējumu riska samazināšanai. Viens no tirgotāju lielākajiem riskiem ir krāpniecisku darījumu risks. Ja nebūsiet uzmanīgs, krāpniecība jūsu uzņēmumam var maksāt dārgi. Noteikta veida tirgotāji atkarībā no to piedāvāto preču veida ir vairāk pakļauti krāpniecisku darījumu riskam nekā citi. Tirgotājiem jāapzinās iespējamība, ka krāpnieki varētu mēģināt pret tiem izvērst savas darbības.Ir būtiski saprast terminu "autorizācija" - kas tā ir un ko tā nozīmē.
Ko nozīmē "autorizācija"?
Ko nozīmē "autorizācija":
Ko nenozīmē "autorizācija"?
Ko nenozīmē "autorizācija":
Lai arī ir svarīgi katram darījumam saņemt autorizāciju, tā vien no krāpniecības riska un pretenzijām nepasargās. Risks pastāv arī tad, ja autorizācija ir veikta.
Kādu produktu e-veikli ir pakļauti lielākam krāpniecības riskam?
Biežs krāpnieku mērķis ir tālāk uzskaitītās preces, jo tās ir vērtīgas un tās var pārdot tālāk:
Ja jūs nodarbojaties ar šādu preču tirdzniecību, aicinām būt ļoti uzmanīgiem pirms preču nodošanas vai nosūtīšanas. It īpaši iesakām veikt visus pasākumus, lai pārbaudītu, vai pircējs ir patiesais kartes lietotājs.
Darījumu piemēri, kuros jāievēro īpaša piesardzība
Tālāk minēti darījumu piemēri, kuros jābūt īpaši piesardzīgiem. Bieži vien tieši vairāku faktoru kopums liecina par, iespējams, krāpnieciskām darbībām.
Kā samazināt krāpniecisku pirkumu un reklamāciju iespējamību e-veikalā?
Tirgotāji var samazināt krāpniecisku pirkumu un reklamāciju iespējamību tiešsaistes darījumos, veicot šādus pasākumus:
Izmantojot 3D Secure autentifikācijas pakalpojumus, tirgotājs saņem aizsardzību pret reklamācijām (t.i., atbildība par krāpniecības risku tiek pārnesta) darījumos, kuros parasti tiktu saņemta reklamācija, pamatojoties uz klienta nepiedalīšanos darījumā. Šie pakalpojumi klientiem, tirgotājiem un bankām sniedz lielāku drošību tiešsaistes karšu darījumos.
Lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot uz tālruņa numuru 67 444 444, ja nepieciešama konsultācija vai vēlaties ziņot par iespējamu krāpniecību. Plašāk par drošu bankas pakalpojumu izmantošanu var uzzināt šeit.
Swedbank Maksājumu Portāla ieviešanai nepieciešamos IT resursus var piesaistīt no ārējām kompānijām. Zemāk esam apkopojuši informāciju par IT uzņēmumiem, kuri piedāvā šo pakalpojumu.
Gatava internetveikala platforma, ko nodrošina starptautiski atdzīts Latvijas uzņēmums. Integrēti mārketinga un SEO risinājumi, kā arī maksājumu sistēmas.
Atbalstītie maksājumu veidi: Swedbank Payment Portal maksājumi, API risinājums (individuāla programmēšana) u.c.
Ārējo sistēmu integrācijas dažādām platformām: Woocommerce individuāli izstrādātiem e-komercijas risinājumiem un sistēmām. Individuāla dizaina internetveikalu izstrāde, kā arī draudzīgi e-komercijas risinājumi maziem un vidējiem uzņēmumiem.
Maksājumu integrācijas: Swedbank Bank Link, Bank Link maksājumu ierosināšanas pakalpojums no citām bankām un Swedbank maksājumu portāls (Swedbank Bank Link karšu pieņemšana internetā).
Ārējo sistēmu integrācijas dažādām platformām: Magento, Woocommerce, BigCommerce u.c.
Maksājumu integrācijas: Swedbank maksājuma portāls, Swedbank Bank Link u.c.
Ārējo sistēmu integrācijas dažādām platformām: Woocommerce, Prestashop, Magento, Opencart.
Maksājumu integrācijas: Swedbank Payment Portal, Swedbank Bank Link u.c.
Ārējo sistēmu integrācijas dažādām platformām: anaZana, Datateks.
Ārējo sistēmu integrācijas dažādām platformām: OpenCart, NomasVeikals, Woocommerce
Maksājumu integrācijas: Swedbank maksājuma portāls, Swedbank Bank Link, Karšu maksājumi u.c.
Papildus info: Interneta veikalu izstrāde un noma. Vairumtirgotāju preču automātiska integrācija. Gatavi, nomas un individuāli risinājumi jebkurai nozarei.
Šos ar Swedbank nesaistītos uzņēmumus esam minējuši kā piemērus, kuri piedāvā šo pakalpojumu. IT uzņēmumu uzskaitījums nav noradīts prioritārā secībā un nav izsmeļošs. Jums ir iespēja piesaistīt arī citus IT uzņēmumus, kas nodrošina nepieciešamos pakalpojumus.
Drošības nolūkos, lūdzu, aizveriet pārlūkprogrammu!