Maksājumu pieņemšana internetā

Maksājumu pieņemšana internetā

Pieslēdz maksājumus savam e-veikalam

  • Integrācija ar populārākajām e-komercijas platformām
  • Naudu par pirkumiem ar karti saņemsiet nākamajā dienā, bet, izmantojot Swedbank internetbanku, - uzreiz
  • Individuāla pieeja katram klientam

Bez pieslēgšanas maksas un 3 mēnešus bez ikmēneša maksas!

*Piedāvājums spēkā parakstot līgumu attālināti ar Smart-ID QES vai eID.

Saņemt konsultācijuPieteikties
  • Maksājumi ar karti, ievadot kartes numuru.
  • Maksājumi ar BankLink.
  • Lietošanas ērtībai - abi risinājumi vienotā platformā.
  • Integrācija ar populārākajām e-komercijas platformām - WooCommerce, PrestaShop, OpenCart
  • Pieejami nepieciešamie spraudņi (plugins).
  • PHP API bibliotēka ērtai, individuāli pielāgotai integrācijai.
  • Iespēja izvēlies jau gatavu internetveikala platformu, kura darbību nodrošina Mozello. Uzsāciet tirdzniecību uzreiz bez jebkādas integrācijas.

viewKā integrēt?

viewAtrast pakalpojumu sniedzēju

  • Intuitīva, ērti lietojama un jebkurai klienta ierīcei pielāgota maksājumu vide.
  • 24/7 tiešsaistes atskaišu sistēma maksājumu atcelšanai un atgriešanai, pircēju paradumu un profila noteikšanai.
  • Pielāgotas atskaites Latvijas grāmatvedības programmām (CSV un XML formātos).
  • Ātrāka pakalpojuma pieslēgšana Swedbank klientiem.
  • Strādājam bez starpniekiem, nodrošinot individuālu apkalpošanu un cenu politiku.

Izveidojiet savu interneta veikalu un pārliecinieties, vai esat ievērojis Visa un Mastercard prasības.

Aizpildiet pieteikumu un mēs ar jums sazināsimies 1 darba dienas laikā.

Parakstiet līgumu.

Veiciet integrāciju un sāciet tirgot!

Pieņemiet karšu maksājumus un paplašiniet savu biznesu, tirgojot preces 365 dienas gadā visā pasaulē. Jums nav jāizraksta klientiem rēķini, un nauda par pirkumu nonāk uzņēmuma kontā nākamajā dienā. Karšu maksājumu pieņemšana palielina arī kopējo uzticamību vietnei, jo kartes lietotājs saņem papildu aizsardzību 3D Secure 3D Secure ir Mastercard un VISA izstrādāts rīks, kas ir paredzēts tam, lai tirgotājiem un karšu lietotājiem e-komercijā sniegtu lielāku drošību internetā veiktajiem norēķinu karšu darījumiem. Ar 3D Secure kartes izdevējs autentificē kartes lietotāju tiešsaistes režīmā, tā palīdzot interneta tirdzniecības uzņēmumiem krasi samazināt karšu krāpniecības gadījumus. programmā.

Jums būs pieejami:

  • Maksājumi ar Mastercard, Visa, Maestro un Visa Electron kartēm EUR valūtā Ja vēlaties pieņemt maksājumus no klientiem citās valūtās sazinieties ar mūsu partneri Wordline, lai vienotos par individuāla risinājuma ieviešanu..
  • Atskaišu sistēma karšu un darījumu pārvaldībai:
    • Iespēja pārraudzīt visus karšu maksājumus un to statusus
    • Maksājumu atcelšana un daļēja vai pilnīga naudas atgriešana klientam
    • Atskaites un pārskati pārdošanas un grāmatvedības vajadzībām dažādos formātos (csv, xml)
    • Automātiska vai manuāla dienas slēgšana, kas nodrošina naudas saņemšanu par klientu veiktajiem pirkumiem jūsu uzņēmuma kontā nākamās dienas rītā
  • Karšu numuru šifrēšana. Ļaus jums piedāvāt vienkāršotu norēķinu metodi regulārajiem klientiem. Pēc tam kad klienta karte ir reģistrēta jūsu e-veikalā, visi turpmākie maksājumi tiek izpildīti ar vienu soli - maksājuma apstiprināšanu. Klientam vairs nav atkārtoti jāievada visi kartes dati, kamēr karte ir derīga. Tas nozīmē ērtāku iepirkšanos klientiem, jo kartes dati nav ikreiz jāievada no jauna. Šī pakalpojuma ieviešana veicinās atkārtotus pirkumus jūsu e-veikalā, kā arī samazinās izmaksas, kas saistītas ar karšu numuru glabāšanu un drošības prasību izpildi.
  • Regulārie maksājumi. Ar šī pakalpojuma palīdzību varēsiet ieturēt regulāru sniegto pakalpojumu apmaksu no saviem klientiem saskaņā ar maksājumu grafiku. Pēc tam kad klients ir ievadījis savus kartes datus un apstiprinājis, ka izvēlas šādu apmaksas metodi, visi turpmākie maksājumi tiek izpildīti automātiski. Tas nozīmē automātisku naudas ieturēšanu no jūsu klienta konta atbilstoši jūsu izsniegtajam maksājumu grafikam.

Kā tas darbojas?

  1. Klients izvēlas produktu vai pakalpojumu un kā norēķinu metodi izvēlas maksāšanu ar karti.
  2. Klients ievada datus - vārdu, uzvārdu, kartes numuru, tās derīguma termiņu un drošības kodu (CVC).
  3. Pēc kartes datu pārbaudes tiešsaistē klients tiek novirzīts uz 3D Secure pārbaudes lapu, lai apstiprinātu kartes lietotāja identitāti.
  4. Pēc veiksmīgas pārbaudes maksājuma nauda tiek rezervēta kartes lietotāja kontā un uzņēmums saņem darījuma apstiprinājumu.

Kas ir BankLink?

BankLink ir ātrs un ērts risinājums zibenīgai maksājumu apstrādei. Ar tā palīdzību tiek vienkāršots process starp tirgotāju un banku, ļaujot vairāk nekā 750 000 Swedbank Latvija klientiem veikt ātru un drošu pirkumu apmaksu, izmantojot Swedbank internetbanku.

Maksātāju lietotāja pieredze ir tāda pati, kā pieslēdzoties savai internetbankai, kurai seko jau sagatavota maksājuma uzdevuma apstiprināšana.

  • Banka nekavējoties informēs jūs par veiksmīgi izpildītiem maksājumiem - jums nebūs jāgaida un jāmeklē maksājumu apstiprinājumi konta izrakstos un varēsiet izpildīt klientu pasūtījumus ātrāk.
  • Nauda uzņēmuma kontā tiks ieskaitīta pāris sekunžu laikā pēc tam, kad klients būs apstiprinājis maksājumu.
  • Jūs vienmēr pēc savas izvēles varat noteikt maksājumu detaļas, lai maksājumi tiktu atpazīti bez aizķeršanās.

Kā tas darbojas?

  1. Klients izvēlas produktu vai pakalpojumu un kā norēķinu metodi izvēlas BankLink.
  2. Klients tiek novirzīts uz jau aizpildītu maksājuma uzdevumu internetbankā vai mobilajā lietotnē.
  3. Uzņēmums saņem paziņojumu par darījumu, un nauda par maksājumu tiek pārskaitīta pāris sekunžu laikā.
Produkts/pakalpojums Cena, EUR
Saņemšana
Risinājuma pieslēgšana 0,00 - 70,00 0 EUR - Parakstot līgumu attālināti ar Smart-ID QES vai eID.
Lietošana
Mēneša maksa 15,00 - 50,00
Darījuma apstrādes maksa Pēc vienošanās
BankLink autentifikācijas maksa par vienību 0,10 + PVN
Pret tirgotāju iesniegtas pretenzijas izskatīšana 35,00
Līguma grozījumi 25,00 + PVN
Slēgšana
Pakalpojuma slēgšana Bez maksas

Kā darbojas karšu norēķini?

Šajā video uzzināsiet:

  • Kas ir karšu ekosistēma un autorizācijas plūsma
  • Kādi ir iespējamie transakciju veidi
  • Kādas ir maksāšanas un karšu lietotāju autentifikācijas metodes

Kā sākt karšu pieņemšanu?

Šajā video uzzināsiet:

  • Kādi ir karšu pieņemšanas risinājumi
  • Kā iegūt karšu termināli un sagatavot to darbam
  • Kur saņemt tehnisko atbalstu, ja tas ir nepieciešams

Karšu pieņemšana tiešsaistē

Šajā video uzzināsiet:

  • Kas ir karšu pieņemšana tiešsaistē un kādi ir tirgotāja ieguvumi
  • Kā notiek tiešsaistes maksājumi
  • Kādas ir prasības tiešsaistes tirgotājiem
  • Kā minimizēt riskus

Kas ir pretenzija?

Šajā video uzzināsiet par karšu pretenzijām - kāds ir process, termiņi, tirgotāja atbildība un risinājumi, lai izvairītos no šādām situācijām.

Kas ir krāpšana ar kartēm?

Svarīgākais par krāpšanu:

  • Kā rīkoties iespējamas krāpšanas gadījumā
  • Kā samazināt krāpšanas iespēju

Kas tirgotājiem jādara, lai atbilstu prasībām?

Šajā video uzzināsiet:

  • Kādas ir galvenās tirgotāja atbildības jomas
  • Kā tirgotājam nodrošināt atbilstību banku un starptautisko karšu organizāciju noteikumiem

Kas ir PCI DSS?

Šajā video uzzināsiet:

  • Kas ir PCI DSS
  • Kā karšu datus var nozagt
  • Kā rīkoties tirgotājam, lai darbotos saskaņā ar PCI DSS, un kādas var būt iespējamās sekas, ja to neievēro

Norēķinu karšu nozares drošības standartu padome (PCI SSC), kuru izveidoja vadošās starptautiskās karšu organizācijas Visa, MC, Amex, Diners, Discovery un JCB, ir izstrādājusi PCI DSS noteikumus un dokumentus, kas nosaka karšu drošības principus un politiku. Šie noteikumi nosaka prasības organizācijām, kas pieņem vai apstrādā norēķinu karšu darījumus – bankām, tirgotājiem un maksājumu apstrādātājiem.

Noteikumi un dokumenti ir pieejami šeit.

Visiem tirgotājiem, kuri glabā, apstrādā vai pārraida norēķinu karšu lietotāja datus, ir jānodrošina atbilstība PCI DSS standartiem.

Kas ir karšu datu un sensitīvu autentifikācijas datu elementi?

Kā pārliecināties par atbilstību PCI DSS prasībām?

Kādas ir PCI DSS prasības un mērķi?

Karšu lietotājiem ir tiesības apstrīdēt jebkurus karšu darījumus, kas veikti ar Mastercard vai Visa karti. Šādas pretenzijas tiek risinātas chargeback formā, un tās regulē virkne noteikumu, ko izstrādājušas attiecīgās organizācijas. Chargeback procesā pierādīšanas pienākums gulstas uz tirgotāju, kuram tiek dota iespēja uzrādīt dokumentāciju, kas pierāda darījuma likumību. Ja tirgotājs to veiksmīgi izdara, darījuma summa tiek atskaitīta atpakaļ uz tā kontu. Ja tirgotājs to neizdara vai nesniedz atbildi noteiktajā termiņā, tirgotājam iestājas finansiāla atbildība atgriezt attiecīgos naudas līdzekļus klientam, kurš iesniedzis pretenziju;

Kādi ir biežākie Chargeback iemesli?

Kā izvairīties no Chargeback?

Tirgotāji, pieņemot karšu darījumus, ir pakļauti dažādiem riskiem. Šī informācija ir sagatavota, lai palīdzētu jums saprast gaidāmos riskus un pasākumus, kādi jāveic zaudējumu riska samazināšanai. Viens no tirgotāju lielākajiem riskiem ir krāpniecisku darījumu risks. Ja nebūsiet uzmanīgs, krāpniecība jūsu uzņēmumam var maksāt dārgi. Noteikta veida tirgotāji atkarībā no to piedāvāto preču veida ir vairāk pakļauti krāpniecisku darījumu riskam nekā citi. Tirgotājiem jāapzinās iespējamība, ka krāpnieki varētu mēģināt pret tiem izvērst savas darbības.
Ir būtiski saprast terminu "autorizācija" - kas tā ir un ko tā nozīmē.

Ko nozīmē "autorizācija"?

Ko nenozīmē "autorizācija"?

Kādu produktu e-veikli ir pakļauti lielākam krāpniecības riskam?

Darījumu piemēri, kuros jāievēro īpaša piesardzība

Kā samazināt krāpniecisku pirkumu un reklamāciju iespējamību e-veikalā?

Swedbank Maksājumu Portāla ieviešanai nepieciešamos IT resursus var piesaistīt no ārējām kompānijām. Zemāk esam apkopojuši informāciju par IT uzņēmumiem, kuri piedāvā šo pakalpojumu.

SIA Mozello
support@mozello.com
26606765
mozello.lv
Īpašs piedāvājums Swedbank klientiem!

Gatava internetveikala platforma, ko nodrošina starptautiski atdzīts Latvijas uzņēmums. Integrēti mārketinga un SEO risinājumi, kā arī maksājumu sistēmas.

Atbalstītie maksājumu veidi: Swedbank Bank Link, Swedbank Payment Portal maksājumi, API risinājums (individuāla programmēšana) u. c.

SIA Senet
info@senet.lv
26361815
senet.lv
Maksājumu integrācijas: Swedbank payment portal (karšu pieņemšana internetā), Swedbank BankLink u. c.
SIA Wonderland Media
aigars@scandiweb.com
28346764
scandiweb.com

Ārējo sistēmu integrācijas dažādām platformām: Magento, Woocommerce, BigCommerce u.c.

Maksājumu integrācijas: Swedbank maksājuma portāls, Swedbank Bank Link u.c.

SIA iConcept
matiss@iconcept.lv, klavs@iconcept.lv
22300307 (Matīss), 26466176 (Klāvs)
iconcept.lv

Ārējo sistēmu integrācijas dažādām platformām: Woocommerce, Prestashop, Magento, Opencart

Maksājumu integrācijas: Swedbank Payment Portal, Swedbank BankLink u. c.

SIA Datateks
info@datateks.lv
67299532
siadatateks.lv
Maksājumu integrācijas: Swedbank Payment Portal, Swedbank BankLink u. c.
Latvijas Tālrunis SIA
janis.lielmanis@ltdigital.lv
67770515, 29351376
ltdigital.lv

Ārējo sistēmu integrācijas dažādām platformām: anaZana, Datateks

Maksājumu integrācijas: Swedbank Payment Portal, Swedbank BankLink u. c.

SIA Webdev
info@webdev.lv
24400020
www.webdev.lv

Ārējo sistēmu integrācijas dažādām platformām: OpenCart, NomasVeikals, Woocommerce

Maksājumu integrācijas: Swedbank maksājuma portāls, Swedbank Bank Link, Karšu maksājumi u.c.

Papildus info: Interneta veikalu izstrāde un noma. Vairumtirgotāju preču automātiska integrācija. Gatavi, nomas un individuāli risinājumi jebkurai nozarei.

Šos ar Swedbank nesaistītos uzņēmumus esam minējuši kā piemērus, kuri piedāvā šo pakalpojumu. IT uzņēmumu uzskaitījums nav noradīts prioritārā secībā un nav izsmeļošs. Jums ir iespēja piesaistīt arī citus IT uzņēmumus, kas nodrošina nepieciešamos pakalpojumus.