Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem
Kļūt par klientu

Maksājumu pieņemšana

Norēķinu karšu atskaite

Instrukcija satur informāciju klientiem, kuri izmanto Swedbank Karšu pieņemšanas pakalpojumu. Dokumentā ir aprakstītas atskaites, kuras banka ģenerē par apstrādātajiem karšu darījumiem. Atskaišu formāts un kanāls tiek nodefinēts līgumā. Atskaišu specifikācija ir pieejama šeit.

Atskaišu veidi, piegādes kanāli un saīsinājumi:

Atskaite Formāti un kanāli Saīsinājumi
Internetbanka Swedbank Gateway
Darījums, diena – Tirdzniecības vieta xml, csv, pdf xml TDP
Darījums, mēnesis – Tirdzniecības vieta xml, csv, pdf xml TMP
Darījums, diena – Tirgotājs xml xml TDM
Darījums, mēnesis – Tirgotājs xml xml TMM
Kopsavilkums, diena – Tirdzniecības vieta xml, csv, pdf xml BDP
Kopsavilkums, mēnesis – Tirdzniecības vieta xml, csv, pdf xml BMP
Kopsavilkums, diena – Tirgotājs xml, csv, pdf xml BDM
Kopsavilkums, mēnesis – Tirgotājs xml, csv, pdf xml BMM
Darījums, mēnesis – Tirdzniecības vieta (iekļaujot karšu shēmu komisijas) xml xml IFR
Darījums, mēnesis – Tirdzniecības vieta (American Express) pdf - TMA
Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.