Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem
Kļūt par klientu

Maksājumi tirdzniecības vietās

Kur klients, tur iespēja maksāt ar karti

  • Īpašais piedāvājums! Darījuma komisija sākot no 0,85% + 0,01 EUR*
  • Nauda uzņēmuma kontā jau nākamajā rītā – pat svētkos un brīvdienās!
  • Tiek pieņemtas arī American Express un UnionPay kartes
  • Darījuma komisija sākot no 0,9% + 0,01 EUR
  • Jaunums! Skaidras naudas izmaksas funkcija - turpmāk bez maksas!

Jauniem klientiem 6 mēnešus bez nomas maksas!

Aizpildi pieteikumu pāris minūtēs Saņem personalizētu piedāvājumu Paraksti līgumu internetbankā

Ja tev ir papildu jautājumi – droši piesakies attālinātai konsultācijai sev ērtā laikā.

Pieteikties

Mēs ieteiktu šādus risinājumus karšu maksājumu saņemšanai atbilstoši jūsu biznesa vajadzībām:

Mini terminālis (mPOS)

Stacionārais POS terminālis

Pārnēsājamais POS terminālis

Integrētā kasu sistēma

Ieteicamais darījumu apjoms <25 /dienā 25+ /dienā 25+ /dienā 50+ /dienā
Tirdzniecības vieta Pastāvīga atrašanās vieta vai izbraukuma tirdzniecība Pastāvīga atrašanās vieta Pastāvīga atrašanās vieta vai izbraukuma tirdzniecība Pastāvīga atrašanās vieta
Tehniskās prasības Viedierīce (iOS vai Android) ar interneta un Bluetooth iespējām Interneta pieslēgums (interneta pieslēgums ar kabeli vai SIM karte) Swedbank nodrošina SIM karti bez maksas. Mobilā interneta pieslēgums Swedbank nodrošina SIM karti bez maksas. Individuālas
Uzzināt vairāk Uzzināt vairāk Uzzināt vairāk Uzzināt vairāk

Kurš karšu terminālis būtu jums vispiemērotākais? Aicinām izvēlēties vispiemērotāko kopīgi!

Esam elastīgi, izstrādājot jūsu nozarei piemērotus maksājumu risinājumus!

Aicinām pārrunāt jūsu vajadzības individuāli pielāgotam risinājuma, piemēram, automatizētus un pašapkalpošanās risinājumus kioskiem, degvielas uzpildes stacijām, automazgātavām, auto novietošanai, ziedošanai, biļešu iegādei, kā arī daudzus citus.

Lūdzu, aizpildiet pieteikumu un mēs ar jums sazināsimies jau tuvākajā laikā!

Karšu pieņemšana tirdzniecības vietās

Pieņemiet maksājumus par precēm vai pakalpojumiem ar norēķinu karti. Mūsu partneri piedāvā dažādus karšu termināļus, atbilstoši uzņēmuma vajadzībām un tirdzniecības vietas specifikai.
Kā darbojas karšu norēķini?

  • Jūsu pircējus neierobežos līdzi paņemtais skaidras naudas daudzums
  • Karšu norēķini ir ātri un ērti jums un jūsu pircējiem
  • Pircēji, kuri ir apmierināti ar pirkumu apmaksas iespējām, parasti atgriežas
  • Arī ārvalstu tūristi dod priekšroku pirkumu apmaksai ar karti
  • Norēķinu kartes ir ne vien populārākais, bet arī ātrākais pirkumu apmaksas veids
  • Iespēja ietaupīt darbinieku laiku, lai vairāk uzmanības veltītu pircējam, nevis naudas skaitīšanai un atlikuma izdošanai
  • Saņemiet naudu uzņēmuma kontā jau nākamās dienas rītā, tai skaitā nedēļas nogalēs un svētku dienās.
  • Mazāk kļūdu - mazāks finansiālo zaudējumu risks
  • Bezskaidras naudas norēķini - mazāk rūpju par skaidras naudas apstrādi un glabāšanu
  • Mazāks naudas daudzums kasē - mazāks zādzību, krāpniecības un viltotas naudas risks

Termināļu iespējas

Termināļi ar bezkontakta norēķinu iespēju ļauj pircējiem veikt maksājumus ar:

  • Bezkontakta karti
  • Android viedierīcēm
  • Apple viedierīcēm
  • Viedpulksteņiem un citiem tirgū pieejamajiem maksāšanas rīkiem

Vienmēr sekojiet paziņojumiem terminālī – klientiem var tikt prasīta identitātes pārbaude, ievadot PIN kodu.

Lai jūsu klienti būtu informēti par norēķinu veidiem, ko piedāvājat, izvietojiet savās tirdzniecības vietās Apple Pay un bezkontakta contactless maksājumu uzlīmes. Tādējādi jūsu klienti zinās, ka šeit pieejami bezkontakta maksājumi.

Kā pieņemt bezkontakta maksājumus?

Jūsu terminālī bezkontakta maksājumu funkcionalitāte jau ir pieejama.

Jūs novērtēsiet

  • Ātrāka klientu apkalpošana. Pateicoties bezkontakta norēķiniem, ikdienas pirkumi būs vēl ātrāki un ērtāki, bet tai pašā laikā tikpat droši kā pirkumi ar PIN koda ievadi.
  • Apmierinātības pieaugums. Bezkontakta apmaksas iespēju novērtēs jūsu klienti, it īpaši tie, kuri dod priekšroku ērtiem un ātriem maksāšanas veidiem.
  • Samazināts termināļa tehnisko problēmu risks.

Sniedziet saviem klientiem jaunu pakalpojumu savā tirdzniecības vietā - skaidras naudas izmaksu no kartei piesaistītā bankas konta, kad tiek veikts pirkums.

Jūsu uzņēmuma ieguvumi

  • Jauni pakalpojumi palīdz piesaistīt jaunus klientus, palielinot pārdošanas apjoma pieaugumu.
  • Ērts, vienkāršs un aktuāls papildpakalpojums, kas veicinās jūsu klientu lojalitāti.
  • Samazināti riski, kas saistās ar skaidras naudas pārvaldību un glabāšanu.

Kā pieteikties?

  • Ja jums ir aktīvs norēķinu karšu apkalpošanas līgums par karšu pieņemšanu tirdzniecības vietās, lūdzu, sazinieties ar banku, zvanot pa telefonu 67 444 444 vai rakstot e-pastu uz uznemumi@swedbank.lv.
  • Ja jums nav noslēgts norēķinu karšu apkalpošanas līgums par karšu pieņemšanu tirdzniecības vietās, tad aizpildiet pieteikumu, un bankas pārstāvis ar jums sazināsies, lai pārrunātu līguma nosacījumus.
  • No pakalpojuma sniedzēja nomātajiem termināļiem funkcionalitātes pieslēgšana notiek automātiski pēc līguma parakstīšanas 2 darba dienu laikā.

Svarīgi! Ja jūs nomājat termināļus citur vai tie ir integrēti jūsu kases sistēmā, vērsieties pie apkalpojošā uzņēmuma, lai noskaidrotu, vai jūsu POS risinājums atbalsta šo funkcionalitāti.

Apkalpojiet vairāk klientu, pieņemot UnionPay norēķinu kartes

Ieguvumi jūsu uzņēmumam

Tūristu pieaugums pēdējos gados ir jūtams arī Baltijas valstīs, palielinoties tūristu skaitam no dažādiem pasaules reģioniem, arī no Āzijas. Tūristi no Āzijas pārsvarā izmanto UnionPay norēķinu kartes.

UnionPay ir Ķīnas norēķinu karšu asociācija, kas ir lielākā norēķinu karšu organizācija pasaulē pēc izsniegto karšu skaita – vairāk nekā 7 miljardi izsniegtu karšu 49 dažādās pasaules valstīs. UnionPay sadarbojas ar vairāk nekā 1800 institūcijām visā pasaulē, un šīs kartes pieņem vairāk nekā 170 dažādās valstīs vairāk nekā 51 miljons tirgotāju.

Kā notiek UnionPay karšu pieņemšana?

UnionPay karšu pieņemšana ir automātiski aktivizēta visos POS termināļos Lai pircēji pamanītu, ka iespējams norēķināties ar UnionPay kartēm, novietojiet uzlīmes ar karšu izdevēju logo redzamā vietā pie tirdzniecības vietas ieejas un kases aparāta. Apkalpojiet UnionPay karšu lietotājus tāpat kā pircējus ar Visa un Mastercard kartēm – lai apstiprinātu pirkumu, pircējam nepieciešams ievadīt PIN kodu.

Pakalpojumu sniedzējs nodrošina American Express karšu darījumus, tādējādi sniedzot iespēju tirgotājiem apkalpot plašāko klientu loku Baltijas valstīs.

Šo karšu pieņemšana sniedz daudz priekšrocību, nodrošinot piekļuvi šīs karšu organizācijas lojālajiem un turīgajiem karšu lietotājiem, kuriem ir svarīgi norēķināties par pirkumiem, izmantojot American Express karti. Šo karšu lietotājus, kas ir gan privātpersonas, gan uzņēmēji, saista plašais labumu un citu ieguvumu piedāvājums.

Kā pieteikties?

  • Aizpildiet pieteikumu par American Express karšu pieņemšanu. Mēs ar jums sazināsimies, lai informētu par nosacījumiem un vienotos par līguma parakstīšanu.
  • Līgums tiks aktivizēts, tiklīdz American Express ar pozitīvu atzinumu būs pabeidzis atbilstības pārbaudi.
  • N.B.! Uzņēmumu klienta anketai internetbankā ir jābūt atjaunotai tajā paša dienā, kad tiks parakstīts American Express karšu pieņemšanas līgums.
  • Mēs sagatavosim katrai tirdzniecības vietai atsevišķu American Express karšu pieņemšanas līgumu.

documentAmerican Express karšu pieņemšanas noteikumi

  1. Izvēlieties termināļa veidu
  2. Aizpildiet pieteikumu, un mūsu pārstāvis ar jums sazināsies, lai izrunātu līguma nosacījumus.
  3. Parakstiet līgumus Swedbank internetbankā.
  4. 5 darba dienu laikā no līguma parakstīšanas brīža, jums tiks pieslēgts pakalpojums un uzstādīti karšu termināļi.
  • Norēķinu karšu apkalpošanas pakalpojums tiek sniegts Eiropas Savienības dalībvalstīs reģistrētiem uzņēmumiem un citiem saimnieciskās darbības veicējiem, kuriem ir norēķinu konts Swedbank.
  • Ir konkrētas aizliegtās saimnieciskās darbības jomas, kuru ietvaros līguma noslēgšana nav iespējama. Uzzināt vairāk
  • Līgumu parakstīt var Uzņēmumu reģistrā reģistrētā paraksttiesīgā persona vai notariāli pilnvarota persona.
  • Līgums tiks aktivizēts, ja pakalpojuma sniedzēja veiktās atbilstības pārbaudes rezultāts ir pozitīvs.

Ja jums ir ar pakalpojuma sniedzēju ir noslēgts līgums par karšu pieņemšanu tirdzniecības vietās, tad papildu POS termināļus varat pievienot digitāli:

  1. Izvēlieties “Pievienot jaunu POS termināli” šīs lapas augšdaļā.*
  2. Norādiet informāciju par savu tirdzniecības vietu un izvēlieties termināļa veidu. Jūs varat izmantot savu POS termināli vai nomāt to no pakalpojuma sniedzēja.
  3. Apstipriniet līgumu(-us), izmantojot Smart-ID vai eID.
  4. Līgums tiks aktivizēts trīs darba dienu laikā, un mūsu sadarbības partneris ar jums sazināsies, lai vienotos par termināļa uzstādīšanas laiku.
* Līgumu var parakstīt saskaņā ar Komercreģistrā reģistrētajām pārstāvības tiesībām.
Produkts/pakalpojums Cena, EUR
Saņemšana
Līguma noslēgšana Bez maksas
POS termināļa uzstādīšana 0,00 - 70,00 + PVN
Pirmreizēja darbinieku apmācība POS termināļa lietošanā Bez maksas
Lietošana
Maksa par karšu darījumu apstrādi Pēc vienošanās
POS termināļa nomas maksa Pēc vienošanās
Karšu darījumu atskaite Bez maksas
POS termināļa ierīkošanas maksa īstermiņā (līdz 3 mēn.) nomātiem termināļiem 70,00 + PVN
Katras kļūdainas transakcijas labošana 15,00 + PVN
Līguma grozījumi pēc uzņēmuma pieprasījuma 25,00 + PVN
Slēgšana
Pakalpojuma slēgšana Bez maksas

Spēkā no 01.07.2018.

Kas ir mini terminālis?

Mazs un ērti pārvietojams mini terminālis (mPOS), kas darbojas ar viedtālruņa vai planšetdatora palīdzību un spēj pieņemt norēķinu kartes, tajā skaitā bezkontakta maksājumus.
Ideāli piemērots uzņēmumiem ar nelielu vai neregulāru pirkumu skaitu gan izbraukumos, gan pastāvīgās tirdzniecības vietās.

  • Terminālis ir uzņēmuma īpašums
  • Bez ikmēneša nomas maksas
  • Piemērots, ja pirkumu skaits dienā nepārsniedz 25 pirkumus
  • Pieņem karšu maksājumus gan ar PIN kodu, gan bezkontakta maksājumus
  • Darbojas ar jaunāko Android/iOS operētājsistēmu viedtālrunim un planšetdatoram
  • Mazs un viegls - ērti pārnēsājams
  • Viegli sākt lietot - uzstādīšanu veicat jūs pats
  • Kvītis saņemsiet elektroniskā veidā uz norādīto e-pastu
  1. Aizpildiet pieteikumu un noslēdziet līgumu par norēķinu karšu pieņemšanu.
  2. Pasūtiet mini termināli pie SIA Hansab un saņemiet to ar piegādi uz jūsu norādīto adresi.
  3. Iepazīstieties ar termināļa lietošanas instrukciju un biežāk uzdotajiem jautājumiem:
  4. Lejupielādējiet Swedbank mobilo lietotni un Mini termināļa lietotni.
  5. Instalējiet un aktivizējiet termināli savā ierīcē.
  6. Sāciet pieņemt karšu maksājumus

Swedbank mobilā lietotne

AppStore GooglePlay

Swedbank Mini termināļa lietotne

AppStore GooglePlay

Kas ir stacionārais POS terminālis?

  • Piemērots maziem un vidējiem uzņēmumiem
  • Piemērots pastāvīgām tirdzniecības vietām
  • Ieteicams uzņēmumiem ar vairāk kā 25 darījumiem dienā
  • Nepieciešams elektroenerģijas pieslēgums un fiksētais vai mobilais internets
  • Iespējams savienot ar integrēto kasu sistēmu, palielinot norēķinu ātrumu un samazinot kļūdu iespējamību, izvairoties no darījuma manuālas ievades terminālī.
  • Tiek piemērota ikmēneša nomas maksa.
  1. Aizpildiet pieteikumu un noslēdziet līgumu par norēķinu karšu pieņemšanu.
  2. Termināli jūsu tirdzniecības vietā uzstādīs Swedbank sadarbības partneru tehniskais personāls.
  3. Sāciet pieņemt karšu maksājumus

Termināļu lietošanas instrukcijas:

Kas ir pārnēsājamais POS terminālis?

  • Piemērots, ja ir fiksēta tirdzniecības vieta, kā arī izbraukumos.
  • Ieteicams uzņēmumiem ar vairāk kā 25 darījumiem dienā.
  • Iespēja izvēlēties termināli ar Bluetooth pieslēgumu, kas dod iespēju nelielā attālumā pārvietoties ar termināli.
  • Terminālis ir pārvietojams – iespēja to aiznest pie klienta maksājuma veikšanai.
  • Nepieciešams mobilā interneta pieslēgums. Dažreiz SIM karte var nebūt iekļauta komplektā ar POS termināli. Par to vienojieties ar pakalpojuma sniedzēju.
  • Tiek piemērota ikmēneša nomas maksa.
  1. Aizpildiet pieteikumu un noslēdziet līgumu par norēķinu karšu pieņemšanu.
  2. Termināli jūsu tirdzniecības vietā uzstādīs Swedbank sadarbības partneru tehniskais personāls.
  3. Sāciet pieņemt karšu maksājumus

Termināļu lietošanas instrukcijas:

Kas ir Integrētā kasu sistēma?

Ideāls risinājums uzņēmumiem, kuriem ir vidējs vai liels pirkumu apjoms, pastāvīga tirdzniecības vieta, pašapkalpošanās risinājumi.

  • Piemērots vidējiem un lieliem uzņēmumiem.
  • Piemērots, ja ir pastāvīga tirdzniecības vieta.
  • Ieteicams uzņēmumiem ar vairāk kā 50 darījumiem dienā.
  • Lielāks norēķinu ātrums un mazāk kļūdu, jo nav manuāli jāievada maksājuma summa terminālī.
  • Sistēmai ir jābūt apstiprinātai no pakalpojuma sniedzēja puses.
  • Termināļa integrācija: Karšu terminālis un/vai PIN ievades ierīce tiek pievienota kases sistēmai. Šī risinājuma uzstādīšanu un apkalpošanu veic kases sistēmu pakalpojumu sniedzējs.
  • Integrēto risinājumu nodrošina pakalpojumu sniedzējs.
  1. Sazinieties ar savu kasu sistēmas pakalpojumu sniedzēju, lai noskaidrotu, vai tam ir jūsu pakalpojuma sniedzēja apstiprināts integrētais risinājums un kādi ir nosacījumi tā nodrošināšanai.
  2. Parakstiet līgumu par norēķinu karšu pieņemšanu Swedbank internetbankā.
  3. Pakalpojuma sniedzējs pieslēgs karšu pieņemšanas pakalpojumu. Pēc informācijas apstrādes, parametri risinājuma aktivizēšanai tiks nosūtīti Kasu sistēmas pakalpojuma sniedzējam.
  4. Kasu sistēmas pakalpojuma sniedzējs veiks iekārtu uzstādīšanu.
  5. Sāciet pieņemt karšu maksājumus.

Kas ir terminālis pašapkalpošanās kioskiem?

Maksājumu karšu terminālis, ar ko apstrādāt pasūtījumus un maksājumus auto stāvvietās, tirdzniecības automātos un cita veida pašapkalpošanās vietās. Pieejami individuāli, konkrētai nozarei paredzēti risinājumi

  • Risinājumi pieejami gan iekštelpām, gan ārtelpām
  • Iespēja automatizēt klientu apkalpošanas procesus
  • Ierīču uzstādīšanu un uzturēšanu veic ierīces piegādātājs
  1. Piesakieties konsultācijai par norēķinu karšu pieņemšanu
  2. Izvēlieties sev vēlamo iekārtas piegādātāju
  3. Uzstādiet iekārtu jūsu tirdzniecības vietā
  4. Sāciet pieņemt karšu maksājumus

Kā darbojas karšu norēķini?

Šajā video uzzināsiet:

  • Kas ir karšu ekosistēma un autorizācijas plūsma
  • Kādi ir iespējamie transakciju veidi
  • Kādas ir maksāšanas un karšu lietotāju autentifikācijas metodes

Kā sākt karšu pieņemšanu?

Šajā video uzzināsiet:

  • Kādi ir karšu pieņemšanas risinājumi
  • Kā iegūt karšu termināli un sagatavot to darbam
  • Kur saņemt tehnisko atbalstu, ja tas ir nepieciešams

Karšu pieņemšana tiešsaistē

Šajā video uzzināsiet:

  • Kas ir karšu pieņemšana tiešsaistē un kādi ir tirgotāja ieguvumi
  • Kā notiek tiešsaistes maksājumi
  • Kādas ir prasības tiešsaistes tirgotājiem
  • Kā minimizēt riskus

Kas ir pretenzija?

Šajā video uzzināsiet par karšu pretenzijām – kāds ir process, termiņi, tirgotāja atbildība un risinājumi, lai izvairītos no šādām situācijām.

Kas ir krāpšana ar kartēm?

Svarīgākais par krāpšanu:

  • Kā rīkoties iespējamas krāpšanas gadījumā
  • Kā samazināt krāpšanas iespēju

Kas tirgotājiem jādara, lai atbilstu prasībām?

Šajā video uzzināsiet:

  • Kādas ir galvenās tirgotāja atbildības jomas
  • Kā tirgotājam nodrošināt atbilstību banku un starptautisko karšu organizāciju noteikumiem

Kas ir PCI DSS?

Šajā video uzzināsiet:

  • Kas ir PCI DSS
  • Kā karšu datus var nozagt
  • Kā rīkoties tirgotājam, lai darbotos saskaņā ar PCI DSS, un kādas var būt iespējamās sekas, ja to neievēro

Norēķinu karšu nozares drošības standartu padome (PCI SSC), kuru izveidoja vadošās starptautiskās karšu organizācijas Visa, Mastercard, Amex, Diners, Discovery un JCB, ir izstrādājusi PCI DSS noteikumus un dokumentus, kas nosaka karšu drošības principus un politiku. Norādījumi maksājumu drošībai ir jāievēro ikvienam, kas glabā, apstrādā vai pārraida norēķinu karšu datus – tostarp bankām, tirgotājiem un maksājumu apstrādātājiem. Minētie noteikumi nosaka tehniskās un operacionālās prasības, kas ir saistošas organizācijām, kuras pieņem vai apstrādā maksājumu darījumus.

Prasību un standartu jaunākā versija ir pieejama šeit.

Visiem tirgotājiem, kuri glabā, apstrādā vai pārraida norēķinu karšu lietotāja datus, ir jānodrošina atbilstība PCI DSS standartiem.

Karšu datu un sensitīvu autentifikācijas datu elementi:

Datu elements Glabāšana atļauta Datus nepieciešams uzglabāt šifrētā veidā
Kartes lietotāja dati
Kartes numurs (PAN) Kartes numurs (PAN) jāpadara nenolasāms
Kartes lietotāja vārds, uzvārds
Pakalpojuma kods Trīs vai četru ciparu numurs uz kartes magnētiskā celiņa
Derīguma termiņš
Sensitīvi autentifikācijas dati Sensitīvus autentifikācijas datus pēc autorizācijas vairs nedrīkst glabāt pat šifrētā formātā
Pilni kartes celiņa dati Pilni kartes celiņa dati no magnētiskās joslas, čipa vai cita avota Aizliegts
CVV2/CVC2 Trīs ciparu kods, kas uzdrukāts norēķinu kartes priekšpusē vai aizmugurē Aizliegts
PIN/PIN bloks Personīgais identifikācijas kods, ko kartes lietotājs ievada darījuma laikā un/vai šifrētais PIN bloks, kas atrodas darījuma ziņojumā Aizliegts

Kā pārliecināties par atbilstību PCI DSS prasībām?

Mēs tirgotājus reizi gadā e-pastā informējam par darbībām, kas jāveic, lai nodrošinātu atbilstību PCI DSS standartiem, un prasības ir apskatāmas tabulā.

Tirgotāji tiek iedalīti četros līmeņos atkarībā no viena karšu zīmola (t.i. Mastercard, VISA, Amex u.tml.) karšu norēķinu darījumu skaita gadā. 1. līdz 3. līmeņa tirgotājiem par savu atbilstības statusu ir jāinformē mūs pēc nepieciešamo darbību veikšanas. 4. līmeņa tirgotājiem ir jāinformē mūs par savu atbilstības statusu, nosūtot aizpildītu Pašnovērtējuma anketu (SAQ).

Līmenis Tirgotāju darījumu kritēriji Veicamās darbības tirgotājam Biežums
1. līmenis Tirgotāji, kuru kopējais Mastercard vai VISA darījumu skaits gadā sasniedz vai pārsniedz 6 milj. Ārējais drošības audits, ko veic Kvalificēts drošības eksperts (QSA) reizi gadā
Tīkla skenēšana, ko veic sertificēts tīkla skenēšanas pakalpojuma nodrošinātājs (ASV) vai kvalificēts drošības eksperts (QSA) reizi ceturksnī
2. līmenis Tirgotāji, kuru kopējais Mastercard vai VISA darījumu skaits gadā ir no 1 līdz 6 milj. Kvalificēts drošības eksperts (QSA) vai Iekšējais drošības novērtētājs (ISA) 2. līmeņa tirgotājiem, kuri izvēlas pildīt ikgadējo pašnovērtējuma anketu, jānodrošina, ka pašnovērtēšanā iesaistītie darbinieki reizi gadā iziet PCI SSC ISA apmācības un nokārto ar to saistīto akreditācijas programmu, lai varētu turpināt atbilstības pārbaudei izvēlēties pašnovērtēšanu. Kā alternatīvu 2. līmeņa tirgotāji ikgadējās pašnovērtējuma anketas pildīšanas vietā var izvēlēties ikgadējo klātienes novērtējumu, ko veic PCI SSC padomes akceptēts kvalificēts drošības eksperts(QSA). reizi gadā

1. Tirgotājiem, kuri aizpilda Pašnovērtējuma anketu A, A-EP vai D, ir jāpiesaista QSA vai ISA ikgadējai atbilstības pārbaudei.

2. Tirgotāji, kuri aizpilda Pašnovērtējuma anketu B, B-IP, C-VT, C vai P2PE, tagad drīkst veikt pašnovērtēšanu bez QSA vai ISA piesaistīšanas atbilstības pārbaudei.

reizi gadā

Tīkla skenēšana, ko veic sertificēts tīkla skenēšanas pakalpojuma nodrošinātājs (ASV) vai kvalificēts drošības eksperts (QSA)

reizi ceturksnī
3. līmenis E-komercijas tirgotāji, kuru kopējais Mastercard vai VISA darījumu skaits gadā ir no 20 000 līdz 1 milj. Jāizpilda ikgadējā pašnovērtējuma anketa (SAQ) reizi gadā
Tīkla skenēšana, ko veic sertificēts tīkla skenēšanas pakalpojumanodrošinātājs (ASV) vai kvalificēts drošības eksperts (QSA) reizi ceturksnī
4. līmenis Visi citi tirgotāji Ikgadējā pašnovērtējuma anketa (SAQ) pēc tirgotāja izvēles reizi ceturksnī - ieteicams
Tīkla skenēšana, ko veic sertificētss tīkla skenēšanas pakalpojuma nodrošinātājs (ASV) vai kvalificēts drošības eksperts (QSA) reizi gadā - ieteicams

Svarīgi! Tirgotājiem ir nepieciešams veikt:

  • Drošības auditu, ko veic sertificēts auditors, kas rīkojas kā kvalificēts drošības eksperts (QSA) pie pakalpojuma sniedzējiem, kas minēti PCI DSS oficiālajā Interneta vietnē.
  • Tīkla skenēšanu, ko veic kvalificēts tīkla skenēšanas risinājumu nodrošinātājs, kurš rīkojas kā sertificēts tīkla skenēšanas pakalpojuma nodrošinātājs (ASV) vai kvalificēts drošības eksperts (QSA). Sertificēts tīkla skenēšanas pakalpojuma nodrošinātājs (ASV) var veikt skenēšanu tiešsaistes tirgotājiem un klātienes tirgotājiem, bet tiem nav tiesību veikt ikgadējos auditus.
  • Iekšējo auditu, kura ietvaros jāatbild uz pašnovērtējuma anketā (SAQ) iekļautajiem jautājumiem. Anketas saturs ir atkarīgs no tehniskā risinājuma.

PCI DSS prasības un mērķi

Zemāk tabulā redzamās 12 prasības un mērķi jums palīdzēs saprast, kādas svarīgas darbības ir jāveic, lai nodrošinātu atbilstību PCI DSS noteikumiem.

Mērķi PCI DSS prasības
Jāizveido un jāuztur drošs tīkls un sistēma 1. Jāuzstāda un jāuztur ugunsmūra konfigurācija karšu lietotāju datu aizsardzībai.
2. Nedrīkst izmantot aparatūras vai programmatūras piegādātāja uzstādītās noklusējuma sistēmas paroles un citus drošības parametrus.
Jāaizsargā karšu lietotāju dati 3. Jāaizsargā glabāšanā esošie karšu lietotāju dati.
4. Pārraidot karšu lietotāju datus atvērtos publiskos tīklos, tie ir jāšifrē.
Jāīsteno drošības ievainojamības kontroles programma 5. Visas sistēmas jāaizsargā pret ļaunprogrammatūru un regulāri jāatjaunina prevīrusu programmatūra.
6. Jāizstrādā un jāuztur drošības sistēmas un programmas.
Jāievieš strikti piekļuves kontroles pasākumi 7. Piekļuve karšu lietotāju datiem jāatļauj tikai tad, ja pastāv attiecīga ar biznesu saistīta nepieciešamība.
8. Jāidentificē un jāautorizē piekļuve sistēmas komponentēm.
9. Jāierobežo fiziska piekļuve karšu lietotāju datiem.
Regulāri jāuzrauga un jāpārbauda tīkli 10. Jāseko līdzi un jākontrolē visa piekļuve tīkla resursiem un karšu lietotāju datiem.
11. Regulāri jāpārbauda drošības sistēmas un procesi.
Jāuztur informācijas drošības politika 12. Jāuztur informācijas drošības politika, kas attiecas uz ikvienu darbinieku.

Lai saņemtu plašāku informāciju, apmeklējiet https://www.pcisecuritystandards.org/

Lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot uz tālruņa numuru 67 444 444, ja nepieciešama konsultācija vai vēlaties ziņot par iespējamu krāpniecību. Plašāk par drošu bankas pakalpojumu izmantošanu var uzzināt šeit.

Līguma slēgšana un termināļa nodošana

  1. Neesi apmierināts ar cenu vai servisu? Pārrunāsim. Piesakies konsultācijai.
  2. Tomēr vēlies pārtraukt sadarbību? Ja karšu termināli nomā no mums, atdod to ar Omniva starpniecību bez maksas. Līgums vai konkrētā tirdzniecības vieta līgumā tiks slēgta automātiski, vidēji 5 darba dienu laikā. Ja nepieciešams pieņemšanas un nodošanas akts par termināļa nodošanu, raksti pieprasījumu uz poshelp@swedbank.lv. Filiāle POS termināļi netiek pieņemti. Atgriezt termināli
  3. Ja termināli nomāji citur, nogādā to savam sadarbības partnerim. Bankas ziņojumā nosūti mums iesniegumu brīvā formā par līguma pārtraukšanu. Iesniegumu par līguma pārtraukšanu var iesniegt tikai uzņēmuma paraksttiesīgā persona. Pārtraukt līgumu
Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Paldies, ka izmantoji Swedbank internetbanku!

Drošības nolūkos aicinām aizvērt pārlūkprogrammu.

logo