Uzmanies no krāpniekiem, kuri zvana un lūdz nosaukt kartes, internetbankas datus vai Smart-ID kodus. Atceries - ar Smart-ID vai kodu kalkulatoru apstiprini tikai tādas darbības, kuras pats esi ierosinājis (piemēram, pievienojies internetbankai, veic maksājumus, reģistrē jaunā ierīcē mobilo lietotni utt.)

Kā pasargāt savu naudu no krāpniekiem?

Pašlaik vizītes filiālē pieejamas tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Pieteikt vizīti

Karšu pieņemšana tirdzniecības vietās

Līgums 1 stundas laikā

Kur klients, tur iespēja maksāt ar karti

  • Izmēģini! Pieslēdz skaidras naudas izmaksu pie kases.
  • Nauda uzņēmuma kontā jau nākamajā rītā – pat svētkos un brīvdienās!
  • Karšu terminālu uzstādīšana un darbinieku apmācība – bez maksas.
  • Pievienojiet papildu POS termināļus jaunām tirdzniecības vietām, izmantojot internetbanku.
Saņemt piedāvājumu

Izvēlieties savam uzņēmumam piemērotāko POS karšu termināli

Mini terminālis (mPOS)

Tirgojies jebkur!

Pieteikties

Stacionārais POS terminālis

Pieteikties

Pārnēsājamais POS terminālis

Pieteikties

Integrētās kasu sistēmas

Pieteikties

Darījumu apjoms <25 /dienā 25+ /dienā 25+ /dienā 50+ /dienā
Tirdzniecības vieta Pastāvīga atrašanās vieta vai izbraukuma tirdzniecība Pastāvīga atrašanās vieta Pastāvīga atrašanās vieta vai izbraukuma tirdzniecība Pastāvīga atrašanās vieta
Tehniskās prasības Viedierīce (iOS vai Android) ar interneta un Bluetooth iespējām Interneta pieslēgums (interneta pieslēgums ar kabeli vai SIM karte) Swedbank nodrošina SIM karti bez maksas. Mobilā interneta pieslēgums Swedbank nodrošina SIM karti bez maksas. Individuālas
Termināļa cena, komisijas maksa par pirkumu 104 EUR + PVN
1,49% par darījumu (min. 0,02 EUR)
Saņemt piedāvājumu Saņemt piedāvājumu Saņemt piedāvājumu

Uzzināt vairāk

Uzzināt vairāk

Uzzināt vairāk

Uzzināt vairāk

Karšu pieņemšana tirdzniecības vietās

Pieņemiet maksājumus par precēm vai pakalpojumiem ar norēķinu karti. Swedbank piedāvā dažādus karšu termināļus, atbilstoši uzņēmuma vajadzībām un tirdzniecības vietas specifikai.
Kā darbojas karšu norēķini?

  • Jūsu pircējus neierobežos līdzi paņemtais skaidras naudas daudzums
  • Karšu norēķini ir ātri un ērti jums un jūsu pircējiem
  • Pircēji, kuri ir apmierināti ar pirkumu apmaksas iespējām, parasti atgriežas
  • Arī ārvalstu tūristi dod priekšroku pirkumu apmaksai ar karti
  • Norēķinu kartes ir ne vien populārākais, bet arī ātrākais pirkumu apmaksas veids
  • Iespēja ietaupīt darbinieku laiku, lai vairāk uzmanības veltītu pircējam, nevis naudas skaitīšanai un atlikuma izdošanai
  • Saņemiet naudu uzņēmuma kontā jau nākamās dienas rītā, tai skaitā nedēļas nogalēs un svētku dienās.
  • Mazāk kļūdu - mazāks finansiālo zaudējumu risks
  • Bezskaidras naudas norēķini - mazāk rūpju par skaidras naudas apstrādi un glabāšanu
  • Mazāks naudas daudzums kasē - mazāks zādzību, krāpniecības un viltotas naudas risks

Termināļu iespējas

Termināļi ar bezkontakta norēķinu iespēju ļauj pircējiem veikt maksājumus ar:

  • Bezkontakta karti
  • Android viedierīcēm
  • Apple viedierīcēm
  • Viedpulksteņiem un citiem tirgū pieejamajiem maksāšanas rīkiem

Vienmēr sekojiet paziņojumiem terminālī – klientiem var tikt prasīta identitātes pārbaude, ievadot PIN kodu.

Lai jūsu klienti būtu informēti par norēķinu veidiem, ko piedāvājat, izvietojiet savās tirdzniecības vietās Apple Pay un bezkontakta contactless maksājumu uzlīmes. Tādējādi jūsu klienti zinās, ka šeit pieejami bezkontakta maksājumi.

Kā pieņemt bezkontakta maksājumus?

Jūsu terminālī bezkontakta maksājumu funkcionalitāte jau ir pieejama, neatkarīgi vai terminālis tiek nomāts no Swedbank vai kāda cita šī pakalpojuma sniedzēja.

Jūs novērtēsiet

  • Ātrāka klientu apkalpošana. Pateicoties bezkontakta norēķiniem, ikdienas pirkumi būs vēl ātrāki un ērtāki, bet tai pašā laikā tikpat droši kā pirkumi ar PIN koda ievadi.
  • Apmierinātības pieaugums. Bezkontakta apmaksas iespēju novērtēs jūsu klienti, it īpaši tie, kuri dod priekšroku ērtiem un ātriem maksāšanas veidiem.
  • Samazināts termināļa tehnisko problēmu risks.

Sniedziet saviem klientiem jaunu pakalpojumu savā tirdzniecības vietā - skaidras naudas izmaksu no kartei piesaistītā bankas konta, kad tiek veikts pirkums.

Jūsu uzņēmuma ieguvumi

  • Jauni pakalpojumi palīdz piesaistīt jaunus klientus, palielinot pārdošanas apjoma pieaugumu.
  • Ērts, vienkāršs un aktuāls papildpakalpojums, kas veicinās jūsu klientu lojalitāti.
  • Samazināti riski, kas saistās ar skaidras naudas pārvaldību un glabāšanu.

Kā pieteikties?

  • Ja jums ir noslēgts un aktīvs līgums ar Swedbank par karšu pieņemšanu tirdzniecības vietās, lūdzu, sazinieties ar banku, zvanot pa telefonu 67 444 444 vai rakstot e-pastu uz uznemumi@swedbank.lv.
  • Ja jums nav noslēgts līgums ar Swedbank par karšu pieņemšanu tirdzniecības vietā, tad aizpildiet pieteikumu, un bankas pārstāvis ar jums sazināsies, lai pārrunātu līguma nosacījumus.

No Swedbank nomātajiem termināļiem funkcionalitātes pieslēgšana notiek automātiski pēc līguma parakstīšanas 2 darba dienu laikā.

Svarīgi! Ja jūs nomājat termināļus citur vai tie ir integrēti jūsu kases sistēmā, vērsieties pie apkalpojošā uzņēmuma, lai noskaidrotu, vai jūsu POS risinājums atbalsta šo funkcionalitāti.

Apkalpojiet vairāk klientu, pieņemot UnionPay norēķinu kartes

Ieguvumi jūsu uzņēmumam

Tūristu pieaugums pēdējos gados ir jūtams arī Baltijas valstīs, palielinoties tūristu skaitam no dažādiem pasaules reģioniem, arī no Āzijas. Tūristi no Āzijas pārsvarā izmanto UnionPay norēķinu kartes.

UnionPay ir Ķīnas norēķinu karšu asociācija, kas ir lielākā norēķinu karšu organizācija pasaulē pēc izsniegto karšu skaita – vairāk nekā 7 miljardi izsniegtu karšu 49 dažādās pasaules valstīs. UnionPay sadarbojas ar vairāk nekā 1800 institūcijām visā pasaulē, un šīs kartes pieņem vairāk nekā 170 dažādās valstīs vairāk nekā 51 miljons tirgotāju.

Kā notiek UnionPay karšu pieņemšana?

UnionPay karšu pieņemšana ir automātiski aktivizēta visos Swedbank POS termināļos Lai pircēji pamanītu, ka iespējams norēķināties ar UnionPay kartēm, novietojiet uzlīmes ar karšu izdevēju logo redzamā vietā pie tirdzniecības vietas ieejas un kases aparāta. Apkalpojiet UnionPay karšu lietotājus tāpat kā pircējus ar Visa un MasterCard kartēm – lai apstiprinātu pirkumu, pircējam nepieciešams ievadīt PIN kodu.

Swedbank nodrošina American Express karšu darījumus, tādējādi sniedzot iespēju tirgotājiem apkalpot plašāko klientu loku Baltijas valstīs.

Šo karšu pieņemšana sniedz daudz priekšrocību, nodrošinot piekļuvi šīs karšu organizācijas lojālajiem un turīgajiem karšu lietotājiem, kuriem ir svarīgi norēķināties par pirkumiem, izmantojot American Express karti. Šo karšu lietotājus, kas ir gan privātpersonas, gan uzņēmēji, saista plašais labumu un citu ieguvumu piedāvājums.

Kā pieteikties?

  • Aizpildiet pieteikumu par American Express karšu pieņemšanu. Mēs ar jums sazināsimies, lai informētu par nosacījumiem un vienotos par līguma parakstīšanu.
  • Līgums tiks aktivizēts, tiklīdz American Express ar pozitīvu atzinumu būs pabeidzis atbilstības pārbaudi.
  • N.B.! Uzņēmumu klienta anketai internetbankā ir jābūt atjaunotai tajā paša dienā, kad tiks parakstīts American Express karšu pieņemšanas līgums.
  • Mēs sagatavosim katrai tirdzniecības vietai atsevišķu American Express karšu pieņemšanas līgumu.

documentAmerican Express karšu pieņemšanas noteikumi

Pieteikties
  1. Izvēlieties termināļa veidu
  2. Aizpildiet pieteikumu, un bankas pārstāvis ar jums sazināsies, lai izrunātu līguma nosacījumus
  3. Parakstiet līgumus Swedbank internetbankā vai filiālē.
  4. 5 darba dienu laikā no līguma parakstīšanas brīža, jums tiks pieslēgts pakalpojums un uzstādīti karšu termināļi.
  • Norēķinu karšu apkalpošanas pakalpojums tiek sniegts Eiropas Savienības dalībvalstīs reģistrētiem uzņēmumiem un citiem saimnieciskās darbības veicējiem, kuriem ir norēķinu konts Swedbank.
  • Ir konkrētas aizliegtās saimnieciskās darbības jomas, kuru ietvaros līguma noslēgšana nav iespējama. Uzzināt vairāk
  • Līgumu parakstīt var Uzņēmumu reģistrā reģistrētā paraksttiesīgā persona vai notariāli pilnvarota persona.
  • Līgums tiks aktivizēts, ja bankas veiktās atbilstības pārbaudes rezultāts ir pozitīvs.

Ja jums ir ar banku noslēgts līgums par karšu pieņemšanu tirdzniecības vietās, tad papildu POS termināļus varat pievienot digitāli:

  1. Izvēlieties “Pievienot jaunu POS termināli” šīs lapas augšdaļā.*
  2. Norādiet informāciju par savu tirdzniecības vietu un izvēlieties termināļa veidu. Jūs varat izmantot savu POS termināli vai nomāt to no bankas.
  3. Apstipriniet līgumu(-us), izmantojot Smart-ID vai eID.
  4. Līgums tiks aktivizēts trīs darba dienu laikā, un mūsu sadarbības partneris ar jums sazināsies, lai vienotos par termināļa uzstādīšanas laiku.
* Līgumu var parakstīt saskaņā ar Komercreģistrā reģistrētajām pārstāvības tiesībām.
Produkts/pakalpojums Cena, EUR
Saņemšana
Līguma noslēgšana Bez maksas
POS termināļa uzstādīšana 0,00 - 70,00 + PVN
Pirmreizēja darbinieku apmācība POS termināļa lietošanā Bez maksas
Lietošana
Maksa par karšu darījumu apstrādi Pēc vienošanās
POS termināļa nomas maksa Pēc vienošanās
Karšu darījumu atskaite Bez maksas
POS termināļa ierīkošanas maksa īstermiņā (līdz 3 mēn.) nomātiem termināļiem 70,00 + PVN
Katras kļūdainas transakcijas labošana 15,00 + PVN
Līguma grozījumi pēc uzņēmuma pieprasījuma 25,00 + PVN
Slēgšana
Pakalpojuma slēgšana Bez maksas

Spēkā no 01.07.2018.

Kas ir mini terminālis?

Mazs un ērti pārvietojams mini terminālis (mPOS), kas darbojas ar viedtālruņa vai planšetdatora palīdzību un spēj pieņemt norēķinu kartes, tajā skaitā bezkontakta maksājumus.
Ideāli piemērots uzņēmumiem ar nelielu vai neregulāru pirkumu skaitu gan izbraukumos, gan pastāvīgās tirdzniecības vietās.

  • Terminālis ir uzņēmuma īpašums
  • Bez ikmēneša nomas maksas
  • Piemērots, ja pirkumu skaits dienā nepārsniedz 25 pirkumus
  • Pieņem karšu maksājumus gan ar PIN kodu, gan bezkontakta maksājumus
  • Darbojas ar jaunāko Android/iOS operētājsistēmu viedtālrunim un planšetdatoram
  • Mazs un viegls - ērti pārnēsājams
  • Viegli sākt lietot - uzstādīšanu veicat jūs pats
  • Kvītis saņemsiet elektroniskā veidā uz norādīto e-pastu
  • Mini termināļa iegādes maksa - 104€ + PVN
Kā sākt izmantot mini termināli?
  1. Aizpildiet pieteikumu un noslēdziet līgumu par norēķinu karšu pieņemšanu.
  2. Pasūtiet mini termināli pie SIA Hansab un saņemiet to ar piegādi uz jūsu norādīto adresi.
  3. Iepazīstieties ar termināļa lietošanas instrukciju:
  4. Lejupielādējiet Swedbank mobilo lietotni un Mini termināļa lietotni.
  5. Instalējiet un aktivizējiet termināli savā ierīcē.
  6. Sāciet pieņemt karšu maksājumus

Swedbank mobilā lietotne

AppStore GooglePlay

Swedbank Mini termināļa lietotne

AppStore GooglePlay

Kas ir stacionārais POS terminālis?

  • Piemērots maziem un vidējiem uzņēmumiem
  • Piemērots pastāvīgām tirdzniecības vietām
  • Ieteicams uzņēmumiem ar vairāk kā 25 darījumiem dienā
  • Nepieciešams elektroenerģijas pieslēgums un fiksētais vai mobilais internets
  • Iespējams savienot ar integrēto kasu sistēmu, palielinot norēķinu ātrumu un samazinot kļūdu iespējamību, izvairoties no darījuma manuālas ievades terminālī.
  • Tiek piemērota ikmēneša nomas maksa.
Kā sākt izmantot stacionāro POS termināli?
  1. Noslēdziet līgumu par norēķinu karšu pieņemšanu.
  2. Termināli jūsu tirdzniecības vietā uzstādīs Swedbank sadarbības partneru tehniskais personāls.
  3. Sāciet pieņemt karšu maksājumus

Termināļu lietošanas instrukcijas:

Kas ir pārnēsājamais POS terminālis?

  • Piemērots, ja ir fiksēta tirdzniecības vieta, kā arī izbraukumos.
  • Ieteicams uzņēmumiem ar vairāk kā 25 darījumiem dienā
  • Iespēja izvēlēties termināli ar Bluetooth pieslēgumu, kas dod iespēju nelielā attālumā pārvietoties ar termināli.
  • Terminālis ir pārvietojams – iespēja to aiznest pie klienta maksājuma veikšanai.
  • Nepieciešams mobilā interneta pieslēgums. Termināļi, kurus iespējams iznomāt Swedbank, jau ir aprīkoti ar SIM karti, kas nodrošina nepieciešamo interneta pieslēgumu.
  • Tiek piemērota ikmēneša nomas maksa.
Kā sākt izmantot pārnēsājamo POS termināli?

Kas ir Integrētā kasu sistēma?

Ideāls risinājums uzņēmumiem, kuriem ir vidējs vai liels pirkumu apjoms, pastāvīga tirdzniecības vieta, pašapkalpošanās risinājumi.

  • Piemērots vidējiem un lieliem uzņēmumiem.
  • Piemērots, ja ir pastāvīga tirdzniecības vieta.
  • Ieteicams uzņēmumiem ar vairāk kā 50 darījumiem dienā
  • Lielāks norēķinu ātrums un mazāk kļūdu, jo nav manuāli jāievada maksājuma summa terminālī
  • Sistēmai jābūt Swedbank apstiprinātai
  • Termināļa integrācija: Karšu terminālis un/vai PIN ievades ierīce tiek pievienota kases sistēmai. Šī risinājuma uzstādīšanu un apkalpošanu veic kases sistēmu pakalpojumu sniedzējs.
  • Integrēto risinājumu tiešā veidā nodrošina Swedbank apstiprināts kasu sistēmas pakalpojumu sniedzējs.
Kā sākt izmantot integrēto risinājumu?
  1. Sazinieties ar savu kasu sistēmas pakalpojumu sniedzēju, lai noskaidrotu, vai tam ir Swedbank apstiprināts integrētais risinājums un kādi ir nosacījumi tā nodrošināšanai.
  2. Parakstiet līgumu par norēķinu karšu pieņemšanu Swedbank internetbankā vai Swedbank filiālē;
  3. Banka pieslēgs karšu pieņemšanas pakalpojumu. Pēc informācijas apstrādes, parametri risinājuma aktivizēšanai tiks nosūtīti Kasu sistēmas pakalpojuma sniedzējam.
  4. Kasu sistēmas pakalpojuma sniedzējs veiks iekārtu uzstādīšanu;
  5. Sāciet pieņemt karšu maksājumus.

Kā darbojas karšu norēķini?

Šajā video uzzināsiet:

  • Kas ir karšu ekosistēma un autorizācijas plūsma
  • Kādi ir iespējamie transakciju veidi
  • Kādas ir maksāšanas un karšu lietotāju autentifikācijas metodes

Kā sākt karšu pieņemšanu?

Šajā video uzzināsiet:

  • Kādi ir karšu pieņemšanas risinājumi
  • Kā iegūt karšu termināli un sagatavot to darbam
  • Kur saņemt tehnisko atbalstu, ja tas ir nepieciešams

Karšu pieņemšana tiešsaistē

Šajā video uzzināsiet:

  • Kas ir karšu pieņemšana tiešsaistē un kādi ir tirgotāja ieguvumi
  • Kā notiek tiešsaistes maksājumi
  • Kādas ir prasības tiešsaistes tirgotājiem
  • Kā minimizēt riskus

Kas ir pretenzija?

Šajā video uzzināsiet par karšu pretenzijām – kāds ir process, termiņi, tirgotāja atbildība un risinājumi, lai izvairītos no šādām situācijām.

Kas ir krāpšana ar kartēm?

Svarīgākais par krāpšanu:

  • Kā rīkoties iespējamas krāpšanas gadījumā
  • Kā samazināt krāpšanas iespēju

Kas tirgotājiem jādara, lai atbilstu prasībām?

Šajā video uzzināsiet:

  • Kādas ir galvenās tirgotāja atbildības jomas
  • Kā tirgotājam nodrošināt atbilstību banku un starptautisko karšu organizāciju noteikumiem

Kas ir PCI DSS?

Šajā video uzzināsiet:

  • Kas ir PCI DSS
  • Kā karšu datus var nozagt
  • Kā rīkoties tirgotājam, lai darbotos saskaņā ar PCI DSS, un kādas var būt iespējamās sekas, ja to neievēro

Norēķinu karšu nozares drošības standartu padome (PCI SSC), kuru izveidoja vadošās starptautiskās karšu organizācijas Visa, MC, Amex, Diners, Discovery un JCB, ir izstrādājusi PCI DSS noteikumus un dokumentus, kas nosaka karšu drošības principus un politiku. Šie noteikumi nosaka prasības organizācijām, kas pieņem vai apstrādā norēķinu karšu darījumus – bankām, tirgotājiem un maksājumu apstrādātājiem.

Noteikumi un dokumenti ir pieejami šeit.

Visiem tirgotājiem, kuri glabā, apstrādā vai pārraida norēķinu karšu lietotāja datus, ir jānodrošina atbilstība PCI DSS standartiem.

Karšu datu un sensitīvu autentifikācijas datu elementi:

Datu elements Glabāšana atļauta Datus nepieciešams uzglabāt šifrētā veidā
Kartes lietotāja dati
Kartes numurs (PAN) Kartes numurs (PAN) jāpadara nenolasāms
Kartes lietotāja vārds, uzvārds
Pakalpojuma kods Trīs vai četru ciparu numurs uz kartes magnētiskā celiņa
Derīguma termiņš
Sensitīvi autentifikācijas dati Sensitīvus autentifikācijas datus pēc autorizācijas vairs nedrīkst glabāt pat šifrētā formātā
Pilni kartes celiņa dati Pilni kartes celiņa dati no magnētiskās joslas, čipa vai cita avota Aizliegts
CVV2/CVC2 Trīs ciparu kods, kas uzdrukāts norēķinu kartes priekšpusē vai aizmugurē Aizliegts
PIN/PIN bloks Personīgais identifikācijas kods, ko kartes lietotājs ievada darījuma laikā un/vai šifrētais PIN bloks, kas atrodas darījuma ziņojumā Aizliegts

Kā pārliecināties par atbilstību PCI DSS prasībām?

Banka tirgotājus reizi gadā informē par darbībām, kas jāveic, lai nodrošinātu atbilstību PCI DSS standartiem, un prasības apskatāmas tabulā.

Tirgotāji tiek iedalīti četros līmeņos atkarībā no viena karšu zīmola (t.i. MC, VISA, Amex u.tml.) karšu norēķinu darījumu skaita gadā. 1. līdz 3. līmeņa tirgotājiem par savu atbilstības statusu ir jāinformē sava karšu pieņemšanu apkalpojošā banka. 4. līmeņa tirgotājiem ir ļoti ieteicams aizpildīt Pašnovērtējuma anketu (SAQ) un nosūtīt to savai karšu pieņemšanu apkalpojošai bankai.

Līmenis Tirgotāju darījumu kritēriji Veicamās darbības tirgotājam Biežums
1. līmenis Tirgotāji, kuru kopējais MasterCard vai VISA darījumu skaits gadā sasniedz 6 milj. Ārējais drošības audits, ko veic Kvalificēts drošības eksperts (QSA) reizi gadā
Tīkla skenēšana, ko veic sertificēts tīkla skenēšanas pakalpojuma nodrošinātājs (ASV) vai kvalificēts drošības eksperts (QSA) reizi ceturksnī
2. līmenis Tirgotāji, kuru kopējais MasterCard vai VISA darījumu skaits gadā ir no 1 līdz 6 milj. QSA vai ISA 2. līmeņa tirgotājiem, kuri izvēlas pildīt ikgadējo pašnovērtējuma anketu, jānodrošina, ka pašnovērtēšanā iesaistītie darbinieki reizi gadā iziet PCI SSC ISA apmācības un nokārto ar to saistīto akreditācijas programmu, lai varētu turpināt atbilstības pārbaudei izvēlēties pašnovērtēšanu. Kā alternatīvu 2. līmeņa tirgotāji ikgadējās pašnovērtējuma anketas pildīšanas vietā var izvēlēties ikgadējo klātienes novērtējumu, ko veic PCI SSC padomes akceptēts kvalificēts drošības eksperts(QSA). reizi gadā
Tīkla skenēšana, ko veic sertificēts tīkla skenēšanas pakalpojuma nodrošinātājs (ASV) vai kvalificēts drošības eksperts (QSA) reizi ceturksnī
3. līmenis E-komercijas tirgotāji, kuru kopējais MasterCard vai VISA darījumu skaits gadā ir no 20 000 līdz 1 milj. Ikgadējā pašnovērtējuma anketa (SAQ) pēc tirgotāja izvēles reizi gadā
Tīkla skenēšana, ko veic sertificēts tīkla skenēšanas pakalpojumanodrošinātājs (ASV) vai kvalificēts drošības eksperts (QSA) reizi ceturksnī
4. līmenis Visi citi tirgotāji Ikgadējā pašnovērtējuma anketa (SAQ) pēc tirgotāja izvēles reizi ceturksnī - ieteicams
Tīkla skenēšana, ko veic sertificētss tīkla skenēšanas pakalpojuma nodrošinātājs (ASV) vai kvalificēts drošības eksperts (QSA) reizi gadā - ieteicams

Svarīgi! Tirgotājiem ir nepieciešams veikt:

  • Drošības auditu, ko veic sertificēts auditors, kas rīkojas kā kvalificēts drošības eksperts (QSA) pie pakalpojuma sniedzējiem, kas minēti PCI DSS oficiālajā Interneta vietnē.
  • Tīkla skenēšanu, ko veic kvalificēts tīkla skenēšanas risinājumu nodrošinātājs, kurš rīkojas kā sertificēts tīkla skenēšanas pakalpojuma nodrošinātājs (ASV) vai kvalificēts drošības eksperts (QSA). Sertificēts tīkla skenēšanas pakalpojuma nodrošinātājs (ASV) var veikt skenēšanu tiešsaistes tirgotājiem un tirgotājiem ar fiziskām tirdzniecības vietām, bet tiem nav tiesību veikt ikgadējos auditus.
  • Iekšējo auditu, kura ietvaros jāatbild uz pašnovērtējuma anketā (SAQ) iekļautajiem jautājumiem. Anketas saturs ir atkarīgs no tehniskā risinājuma.

PCI DSS prasības un mērķi

Zemāk tabulā redzamās 12 prasības un mērķi jums palīdzēs saprast, kādas svarīgas darbības ir jāveic, lai nodrošinātu atbilstību PCI DSS noteikumiem.

Mērķi PCI DSS prasības
Jāizveido un jāuztur drošs tīkls un sistēma 1. Jāuzstāda un jāuztur ugunsmūra konfigurācija karšu lietotāju datu aizsardzībai.
2. Nedrīkst izmantot aparatūras vai programmatūras piegādātāja uzstādītās noklusējuma sistēmas paroles un citus drošības parametrus.
Jāaizsargā karšu lietotāju dati 3. Jāaizsargā glabāšanā esošie karšu lietotāju dati.
4. Pārraidot karšu lietotāju datus atvērtos publiskos tīklos, tie ir jāšifrē.
Jāīsteno drošības ievainojamības kontroles programma 5. Visas sistēmas jāaizsargā pret ļaunprogrammatūru un regulāri jāatjaunina
6. Jāizstrādā un jāuztur drošības sistēmas un programmas.
Jāievieš strikti piekļuves kontroles pasākumi 7. Piekļuve karšu lietotāju datiem jāatļauj tikai tad, ja pastāv attiecīga ar biznesu saistīta nepieciešamība.
8. Jāidentificē un jāautorizē piekļuve sistēmas komponentēm.
9. Jāierobežo fiziska piekļuve karšu lietotāju datiem.
Regulāri jāuzrauga un jāpārbauda tīkli 10. Jāseko līdzi un jākontrolē visa piekļuve tīkla resursiem un karšu lietotāju datiem.
11. Regulāri jāpārbauda drošības sistēmas un procesi.
Jāuztur informācijas drošības politika 12. Jāuztur informācijas drošības politika, kas attiecas uz ikvienu darbinieku.

Lai saņemtu plašāku informāciju, apmeklējiet https://www.pcisecuritystandards.org/

Lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot uz tālruņa numuru 67 444 444, ja nepieciešama konsultācija vai vēlaties ziņot par iespējamu krāpniecību. Plašāk par drošu bankas pakalpojumu izmantošanu var uzzināt šeit.