Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Fidesmo Pay, Manage-Mii™, Tappy Pay

Ērti maksājumi ar jūsu ikdienas valkājamo ierīci

  • Viegli pieslēgt, ērti samaksāt
  • Droši un saderīgi ar jūsu Swedbank karti
  • Stilīgs un moderns maksājumu risinājums

Fidesmo Pay, Manage-Mii un Tappy Pay ir ar dažādām valkājamām ierīcēm saderīgi maksājumu pakalpojumi. Tie jums ļauj piesaistīt savu bankas karti valkājamajai ierīcei un samaksāt ar to tieši tāpat kā ar jūsu tālruni vai fizisko maksājumu karti.

Maksājot ar šīm valkājamām ierīcēm, tiek piemēroti bezkontakta maksājumu limiti.

Apskatiet ar funkciju Fidesmo Pay aprīkotas valkājamās ierīces šeit.

Apskatiet ar funkciju Manage-Mii aprīkotas valkājamās ierīces šeit.

Apskatiet ar funkciju Tappy Pay aprīkotas valkājamās ierīces šeit.

Visas Swedbank izsniegtās Mastercard bezkontakta kartes var sasaistīt ar jūsu valkājamo ierīci.

  • Fidesmo Pay, Manage-Mii un Tappy Pay ir pilnībā drošas, jo to pakalpojumi atbilst Mastercard drošības prasībām.
  • Šie pakalpojumi izmanto nozares standartiem atbilstošu kartes numura šifrēšanu, lai nodrošinātu visu darījumu privātumu.
  • Reālās kartes digitalizētā kopija nav izmantojama ārpus konkrētās ierīces. Tālrunī vai ierīcē netiek saglabāti reālās kartes dati.

Tāpat kā uz visiem kartes pirkumiem, arī uz šiem attiecas bankas aizsardzība pret krāpšanu, lai jūs varētu iepirkties bez raizēm.

Jūs jebkurā brīdī varat pārtraukt pakalpojuma izmantošanu, izdzēšot karti no attiecīgā pakalpojumu sniedzēja mobilās lietotnes. Tādējādi arī varat pasargāt sevi, ja valkājamā ierīce tiek pazaudēta vai nozagta.

Lai sāktu izmantot Fidesmo maksājumus, jums būs nepieciešams:

  • Fidesmo valkājamā ierīce, kas atbalsta bezkontakta maksājumu funkciju. Iepazīstieties ar valkājamo ierīču sarakstu;
  • Swedbank izsniegta Mastercard karte ar aktivizētu bezkontakta maksājumu funkciju;
  • pieslēgta Swedbank internetbanka un mobilā lietotne kā privātpersonai;
  • uzstādīta un ar jūsu valkājamo ierīci sinhronizēta Fidesmo lietotne. Noskatieties video, kā to izdarīt.

Tas ir vienkārši un ērti – iepazīstieties ar soļiem:

Ieteicamā metode

  1. Sasaistiet bankas karti ar savu valkājamo ierīci, iegādājoties to tiešsaistē. Tas ir ļoti ērti un jūs saņemsiet pamācību soli pa solim.
  2. Saņemot savu valkājamo ierīci, jums tikai būs tā jāaktivizē.
  3. Lai to izdarītu, lejupielādējiet Fidesmo lietotni Android vai iOS tālruņiem. Pēc tam, saņemot ierīci, tās iepakojumā būs iekļauts QR kods, kas jānoskenē ar tālruni.
  4. Savā internetbankā saņemsiet paziņojumu pie zvaniņa ikonas ar verifikācijas kodu, kas jāievada, lai pabeigtu reģistrāciju.
  5. Tas arī viss. Jūsu valkājamā ierīce ir aktivizēta un gatava maksājumu veikšanai.

Cita metode

  • Ja izvēlaties nepiesaistīt karti valkājamai ierīcei tās iegādes laikā tiešsaistē, to varat izdarīt vēlāk, taču tikai izmantojot Android tālruni.
  • Lejupielādējiet Fidesmo lietotni Android tālruņiem. Atveriet to, pieskarieties “Connect wearable” (pieslēgt valkājamo ierīci) un sekojiet norādēm.

Svarīgi! Sākot aktivizēšanas procesu, tas ir jāpabeidz 30 dienu laikā. Ja reģistrāciju nepabeigsi minētajā termiņā, tavi dati tiks dzēsti un tev būs jāsazinās ar pakalpojumu sniedzēju.

Tas ir vienkārši:

  1. Pieskarieties ar valkājamo ierīci karšu terminālam.
  2. Varat veikt pirkumus līdz 50 EUR, neievadot PIN kodu – tieši tāpat kā ar mobilajiem bezkontakta maksājumiem vai parastajiem kartes maksājumiem.
  3. Pirkumiem virs 50 EUR būs nepieciešams ievadīt savas kartes PIN kodu.

Lai sāktu izmantot Manage-Mii maksājumus, jums būs nepieciešams:

  • Manage-Mii valkājamā ierīce, kas atbalsta bezkontakta maksājumu funkciju. Iepazīstieties ar valkājamo ierīču sarakstu;
  • Swedbank izsniegta Mastercard karte ar aktivizētu bezkontakta maksājumu funkciju;
  • pieslēgta Swedbank internetbanka un mobilā lietotne kā privātpersonai;
  • uzstādīta un ar jūsu valkājamo ierīci sinhronizēta Manage-Mii lietotne. Noskatieties video, kā to izdarīt.

Tas ir vienkārši un ērti – iepazīstieties ar soļiem:

  1. Sasaistiet bankas karti ar savu valkājamo ierīci, iegādājoties to tiešsaistē. Tas ir ļoti ērti un jūs saņemsiet pamācību soli pa solim.
  2. Saņemot savu valkājamo ierīci, jums tikai būs tā jāaktivizē.
  3. Lai to aktivizētu, lejupielādē Manage-Mii lietotni Android vai iOS operētājsistēmai. Pēc tam noskaidro aktivizācijas kodu, kas atrodams tavas valkājamās ierīces iepakojumā, un ieraksti to lietotnē.
  4. Savā internetbankā saņemsiet paziņojumu pie zvaniņa ikonas ar verifikācijas kodu, kas jāievada Manage-Mii lietotnē, lai pabeigtu reģistrāciju
  5. Tas arī viss. Jūsu valkājamā ierīce ir aktivizēta un gatava maksājumu veikšanai.

Svarīgi! Sākot aktivizēšanas procesu, tas ir jāpabeidz 30 dienu laikā. Ja reģistrāciju nepabeigsi minētajā termiņā, tavi dati tiks dzēsti un tev būs jāsazinās ar pakalpojumu sniedzēju.

Tas ir vienkārši:

  1. Pieskarieties ar valkājamo ierīci karšu terminālam.
  2. Veicot pirkumus līdz 50 EUR, PIN kods nav jāievada. Tāpat kā mobilajiem bezkontakta maksājumiem vai parastajiem kartes maksājumiem.
  3. Pirkumiem virs 50 EUR būs nepieciešams ievadīt savas kartes PIN kodu.

Lai sāktu izmantot Tappy Pay maksājumus, jums būs nepieciešams:

  • Tappy Pay valkājamā ierīce, kas atbalsta bezkontakta maksājumu funkciju. Iepazīstieties ar valkājamo ierīču sarakstu.
  • Swedbank izsniegta Mastercard karte.
  • Pieslēgta Swedbank internetbanka un Swedbank mobilā lietotne.
  • Lejupielādēta un ar jūsu valkājamo ierīci sinhronizēta Tappy Pay lietotne.

Lejupielādējiet Tappy Pay mobilo lietotni un izpildiet tajā sniegtos norādījumus.

Tas ir vienkārši:

  1. Pieskarieties ar valkājamo ierīci karšu terminālim.
  2. Pirkumiem, kas pārsniedz 50 EUR, būs jāievada savas kartes PIN kods tāpat kā mobilajiem bezkontakta maksājumiem vai parastajiem kartes maksājumiem.

Sākot izmantot kādu no maksājuma pakalpojumiem ar Swedbank izsniegtu Mastercard karti, jūs piekrītat šādiem nosacījumiem:

Karšu lietošanas noteikumi

Swedbank neietur papildu samaksu par kartes darījumiem, kas veikti, izmantojot kādu no valkājamās ierīces pakalpojumiem.

Informāciju par pakalpojumu lietošanas maksām skatieties attiecīgajās tīmekļa vietnēs:

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Uzņēmēju pieredzes dienas

11. - 15. novembris

Uzņēmēju pieredzes dienas zināšanu apmaiņai un biznesa attīstībai.

Uzzināt vairāk

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.