Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem

Fidesmo Pay, Manage-Mii™

Ērti maksājumi ar jūsu ikdienas valkājamo ierīci

  • Viegli pieslēgt, ērti samaksāt
  • Droši un saderīgi ar jūsu Swedbank karti
  • Stilīgs un moderns maksājumu risinājums

Fidesmo Pay un Manage-Mii ir ar dažādām valkājamām ierīcēm saderīgi maksājumu pakalpojumi. Tie jums ļauj piesaistīt savu bankas karti valkājamajai ierīcei un samaksāt ar to gluži tāpat, kā ar jūsu tālruni vai fizisko maksājumu karti.

Maksājot ar Fidesmo Pay vai Manage-Mii, tiek piemēroti bezkontakta maksājumu limiti.

Meklējiet ar Fidesmo Pay funkciju aprīkotas valkājamās ierīces šeit.

Meklējiet ar Manage-Mii funkciju aprīkotas valkājamās ierīces šeit.

Visas Swedbank izsniegtās Mastercard bezkontakta kartes var tikt sasaistītas ar jūsu valkājamo ierīci.

  • Gan Fidesmo Pay, gan Manage-Mii ir pilnībā droši, jo abi pakalpojumi atbilst Mastercard drošības prasībām.
  • Fidesmo Pay un Manage-Mii izmanto nozares standartiem atbilstošu kartes numura šifrēšanu, lai nodrošinātu visu darījumu privātumu.
  • Reālās kartes digitalizētā kopija nav izmantojama ārpus konkrētās ierīces. Tālrunī vai ierīcē netiek saglabāti reālās kartes dati.

Tāpat kā uz visiem kartes pirkumiem, arī uz šiem pirkumiem attiecas bankas aizsardzība pret krāpšanu, lai jūs varētu iepirkties bez satraukuma.

Jūs jebkurā brīdī varat pārtraukt izmantot pakalpojumu, izdzēšot karti no Fidesmo vai Manage-Mii mobilās lietotnes. Tādējādi arī varat pasargāt sevi, ja valkājamā ierīce tiek pazaudēta vai nozagta.

Lai sāktu izmantot Fidesmo maksājumus, jums būs nepieciešams:

  • Fidesmo valkājamā ierīce, kas atbalsta bezkontakta maksājumu funkciju. Iepazīstieties ar valkājamo ierīču sarakstu;
  • Swedbank izsniegta Mastercard karte ar aktivizētu bezkontakta maksājumu funkciju;
  • pieslēgta Swedbank internetbanka un mobilā lietotne kā privātpersonai;
  • uzstādīta un ar jūsu valkājamo ierīci sinhronizēta Fidesmo lietotne. Noskatieties video, kā to izdarīt.

Tas ir vienkārši un ērti – iepazīstieties ar soļiem:

Ieteicamā metode

  1. Sasaistiet bankas karti ar savu valkājamo ierīci, iegādājoties to tiešsaistē. Tas ir ļoti ērti un jūs saņemsiet pamācību soli pa solim.
  2. Saņemot savu valkājamo ierīci, jums tikai būs tā jāaktivizē.
  3. Lai to izdarītu, lejupielādējiet Fidesmo lietotni Android vai iOS tālruņiem. Pēc tam, saņemot ierīci, tās iepakojumā būs iekļauts QR kods, kas jānoskenē ar tālruni.
  4. Savā internetbankā saņemsiet paziņojumu pie zvaniņa ikonas ar verifikācijas kodu, kas jāievada, lai pabeigtu reģistrāciju.
  5. Tas arī viss. Jūsu valkājamā ierīce ir aktivizēta un gatava maksājumu veikšanai.

Cita metode

  • Ja izvēlaties nepiesaistīt karti valkājamai ierīcei tās iegādes laikā tiešsaistē, to varat izdarīt vēlāk, taču tikai izmantojot Android tālruni.
  • Lejupielādējiet Fidesmo lietotni Android tālruņiem. Atveriet to, pieskarieties “Connect wearable” (pieslēgt valkājamo ierīci) un sekojiet norādēm.

Svarīgi! Sākot aktivizēšanas procesu, tas ir jāpabeidz 30 dienu laikā. Ja reģistrāciju nepabeigsi minētajā termiņā, tavi dati tiks dzēsti un tev būs jāsazinās ar pakalpojumu sniedzēju.

Tas ir vienkārši:

  1. Pieskarieties ar valkājamo ierīci karšu terminālam.
  2. Varat veikt pirkumus līdz 50 EUR, neievadot PIN kodu – tieši tāpat kā ar mobilajiem bezkontakta maksājumiem vai parastajiem kartes maksājumiem.
  3. Pirkumiem virs 50 EUR būs nepieciešams ievadīt savas kartes PIN kodu.

Lai sāktu izmantot Manage-Mii maksājumus, jums būs nepieciešams:

  • Manage-Mii valkājamā ierīce, kas atbalsta bezkontakta maksājumu funkciju. Iepazīstieties ar valkājamo ierīču sarakstu;
  • Swedbank izsniegta Mastercard karte ar aktivizētu bezkontakta maksājumu funkciju;
  • pieslēgta Swedbank internetbanka un mobilā lietotne kā privātpersonai;
  • uzstādīta un ar jūsu valkājamo ierīci sinhronizēta Manage-Mii lietotne. Noskatieties video, kā to izdarīt.

Tas ir vienkārši un ērti – iepazīstieties ar soļiem:

  1. Sasaistiet bankas karti ar savu valkājamo ierīci, iegādājoties to tiešsaistē. Tas ir ļoti ērti un jūs saņemsiet pamācību soli pa solim.
  2. Saņemot savu valkājamo ierīci, jums tikai būs tā jāaktivizē.
  3. Lai to izdarītu, lejupielādējiet Manage-Mii lietotni Android vai iOS tālruņiem. Pēc tam, saņemot ierīci, tās iepakojumā būs iekļauts QR kods, kas jānoskenē ar savu tālruni.
  4. Savā internetbankā saņemsiet paziņojumu pie zvaniņa ikonas ar verifikācijas kodu, kas jāievada Manage-Mii lietotnē, lai pabeigtu reģistrāciju
  5. Tas arī viss. Jūsu valkājamā ierīce ir aktivizēta un gatava maksājumu veikšanai.

Svarīgi! Sākot aktivizēšanas procesu, tas ir jāpabeidz 30 dienu laikā. Ja reģistrāciju nepabeigsi minētajā termiņā, tavi dati tiks dzēsti un tev būs jāsazinās ar pakalpojumu sniedzēju.

Tas ir vienkārši:

  1. Pieskarieties ar valkājamo ierīci karšu terminālam.
  2. Veicot pirkumus līdz 50 EUR, PIN kods nav jāievada. Tāpat kā mobilajiem bezkontakta maksājumiem vai parastajiem kartes maksājumiem.
  3. Pirkumiem virs 50 EUR būs nepieciešams ievadīt savas kartes PIN kodu.

Sākot izmantot Fidesmo Pay vai Manage-Mii pakalpojumus ar Swedbank izsniegtu Mastercard karti, jūs piekrītat šādiem nosacījumiem:

Karšu lietošanas noteikumi

Swedbank neietur papildu samaksu par kartes darījumiem, kas veikti, izmantojot Fidesmo Pay™ vai Manage-Mii pakalpojumus.

Informāciju par Fidesmo Pay un Manage-Mii pakalpojumu lietošanas maksām skatieties attiecīgajās tīmekļa vietnēs:

SVARĪGI! Par portatīvo ierīču pasūtījumiem no trešo valstu piegādātājiem var būt jāmaksā papildu muitas nodevas un jāiesniedz papildu dokumenti.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Paldies, ka izmantoji Swedbank internetbanku!

Drošības nolūkos, aicinām aizvērt pārlūkprogrammu.

logo

Dalieties pieredzē – Uzņēmēju pieredzes dienas 2021 jau pavisam drīz!

Līdz 31. oktobrim aicinām pieteikties uzņēmumus, kas vēlas uzņemt pie sevis (virtuāli) citu uzņēmumu un organizāciju pārstāvjus, lai dalītos savstarpējā pieredzē!

  • Izvēlieties sev ērtāko pasākuma dienu un laiku (nedēļā no 8. novembra līdz 12. novembrim)
  • Piesakiet pasākuma tēmu
  • No 1. novembra saņemsiet pieteikumus – izskatiet un apstipriniet tos

Uzņēmēju pieredzes dienas 2021 notiks no 8. novembra līdz 12. novembrim.

Lai abpusēji vērtīga pieredzes apmaiņa!