Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem

Atbalstītie e-maki

Maksājumi ar viedpulksteni

Tavs pulkstenis var būt tavs maciņš:

  • Ērti – samaksā par saviem pirkumiem ar vienu rokas kustību.
  • Droši – nēsā maciņu savā pulkstenī, un tas vienmēr būs tavā redzamības zonā.

Ātra un viegla lietošana – ļauj pirkumus veikt ātri un bez piepūles, un tam nepieciešams ir vien pulkstenis.

Bezkontakta maksājumu risinājums, kas paredzēts tiem, kas vienmēr ir kustībā.

Ar pulksteni vari maksāt jebkurā vietā pasaulē, kur redzams bezkontakta maksājumu simbols contactless un tiek pieņemtas Mastercard kartes. Vienkārši nopīkstiniet savu Garmin vai Fitbit viedpulksteni vai Xiaomi aproci.

Uz maksājumiem, kas veikti ar Garmin, Fitbit vai Xiaomi Pay, attiecas standarta kartes maksājumu limiti.

Ierīces ar Garmin Pay funkciju ir atrodamas šeit.

Ierīces ar Fitbit Pay funkciju ir atrodamas šeit.

Ierīces ar Xiaomi funkciju ir atrodamas šeit.

Maksājumiem ar viedpulksteni izmantojiet Swedbank Mastercard bezkontakta biznesa kartes.

Garmin Pay, Fitbit Pay un Xiaomi Pay ir pilnīgi droši, jo šie pakalpojumi atbilst Mastercard drošības prasībām. Garmin, Fitbit un Xiaomi izmanto industrijas standartiem atbilstošu kartes numura šifrēšanu, lai nodrošinātu visu darījumu privātumu.

Reālās kartes digitālo kopiju ārpus attiecīgās ierīces nav iespējams izmantot, un reālie kartes dati ne tālrunī, ne ierīcē neglabājas.

Visi maksājumu funkcijas nodrošinātāji prasa ievadīt PIN kodu papildu drošībai.

Pirkumiem ar viedpulksteni, tāpat kā jebkuriem pirkumiem ar karti, darbojas bankas aizsardzība pret krāpniecību, tāpēc vari iepirkties bez bažām.

Jebkurā brīdī varat pārtraukt izmantot pakalpojumu, izdzēšot maka iespēju no Garmin Connect mobilās lietotnes vai izņemot karti no Garmin Connect mobilās lietotnes, Fitbit lietotnes vai Xiaomi lietotnes.

Kas nepieciešams, lai sāktu lietot Garmin Pay pakalpojumu?

  1. Garmin viedpulkstenis, kas atbalsta bezkontakta maksājumu funkcionalitāti.
  2. Swedbank Mastercard karte ar ieslēgtu bezkontakta funkcionalitāti.
  3. Jābūt Swedbank privātpersonu internetbankas un mobilās lietotnes lietotājam.
  4. Jābūt instalētai un ar pulksteni sinhronizētai Garmin Connect mobilajai lietotnei, kā arī Swedbank Mastercard bezkontakta kartei jābūt reģistrētai Garmin lietotnes maciņa sadaļā.

Kā pakalpojumam pievienot karti?

  1. Ielādē tālrunī Garmin Connect mobilo lietotni.
  2. Atver lietotni, dodies uz “Garmin Devices”, izvēlies savu viedpulksteni un tad “Add device”.
  3. Piekrīti Garmin Pay lietošanas noteikumiem.
  4. Lietotnē izvēlies Garmin Pay un pēc tam “Create Your Wallet”.
  5. Izveido 4 ciparu paroli.
  6. Izvēlies kartes veidu Mastercard.
  7. Pievieno karti, ierakstot prasītos kartes datus, piemēram, kartes numuru, derīguma termiņu un CVV kodu.
  8. Piekrīti Swedbank lietošanas noteikumiem.
  9. Saņem vienreizēju verifikācijas kodu internetbankā (kods tiks nosūtīts uz tavu internetbanku; sk. paziņojumu pie zvaniņa ikonas).
  10. Ievadi verifikācijas kodu Garmain lietotnē.

Gatavs lietošanai!

Kā ierīcē atvērt maciņu:

  1. Nospied un turi darbības pogu, lai parādītos kontroles izvēlne.
  2. Nospied maciņa ikonu.
  3. Ievadi izveidoto 4 ciparu paroli.

Maciņš ir gatavs lietošanai.

Kā maksāt ar pulksteni?

  1. Pulkstenī nospied un turi darbības pogu vai izvēlni un nospied maciņa ikonu.
  2. Izvēlies karti, ar kuru vēlies maksāt. Ja Garmin Wallet ir pievienota vairāk nekā viena norēķinu karte, tad par pamata karti tiks noteikta pēdējā izmantotā karte. Lai to mainītu, pavelc uz leju līdz nākamajai kartei.
  3. Pietuvini pulksteni kartes lasītājam tirdzniecības vietā. Samaksāts!

Lai savā pulkstenī atvērtu maciņu, reizi diennaktī vai katru reizi, kad pulksteni uzliec uz rokas vai pēc izslēgšanas atkal ieslēdz pulsa mērītāju, būs jāievada maciņa uzstādīšanas procesa laikā izveidotā četrciparu parole.

Ja neizdodas samaksāt POS terminālī:

  • Jāpārbauda, vai terminālis atbalsta bezkontakta maksājumus.
  • Jāpārliecinās, vai ierīcē ir aktivizēta NFC funkcionalitāte.
  • Jāpārliecinās, vai terminālis uztver ierīces pietuvināšanu, proti, vai ieslēdzas bezkontakta indikācijas gaismiņas. Paturi ierīci termināļa priekšā citādi, t.i., turi ierīci termināļa priekšā tā, lai būtu drošs, ka NFC antena var izveidot savienojumu.
  • Pārbaudi neizdošanās iemeslu POS terminālī.

Kas nepieciešams, lai sāktu lietot Fitbit Pay pakalpojumu?

  1. Fitbit viedpulkstenis, kas atbalsta bezkontakta maksājumu funkcionalitāti.
  2. Swedbank Mastercard karte ar ieslēgtu bezkontakta funkcionalitāti.
  3. Jābūt Swedbank privātpersonu internetbankas un mobilās lietotnes lietotājam.
  4. Jābūt instalētai un ar pulksteni sinhronizētai Fitbit mobilajai lietotnei, kā arī Swedbank Mastercard bezkontakta kartei jābūt reģistrētai Fitbit lietotnes maciņa sadaļā.

Kā pakalpojumam pievienot karti?

  1. Ielādē tālrunī Fitbit mobilo lietotni.
  2. Atver lietotni, nospied uz ikonas labajā stūrī, sameklē tajā savu viedpulksteni un nospied " Set up a Device”.
  3. Piekrīti Fitbit Pay lietošanas noteikumiem.
  4. Lietotnē izvēlies “Wallet” ikonu un nospied “Get started”.
  5. Izveido 4 ciparu paroli.
  6. Pievieno karti, ierakstot prasītos kartes datus, piemēram, kartes numuru, derīguma termiņu un CVV kodu.
  7. Piekrīti Swedbank lietošanas noteikumiem.
  8. Saņem vienreizēju verifikācijas kodu internetbankā (kods tiks nosūtīts uz tavu internetbanku; sk. paziņojumu pie zvaniņa ikonas).
  9. Ievadi verifikācijas kodu Fitbit lietotnē.

Gatavs lietošanai!

Kā ierīcē atvērt maciņu:

  1. Nospied un turi darbības pogu, lai parādītos kontroles izvēlne.
  2. Nospied maciņa ikonu.
  3. Ievadi izveidoto 4 ciparu paroli.

Maciņš ir gatavs lietošanai.

Kā maksāt ar pulksteni?

  1. Pulkstenī nospied un turi darbības pogu vai izvēlni un pēc tam nospied maciņa ikonu.
  2. Izvēlies karti, ar kuru vēlies maksāt. Ja Fitbit Wallet ir pievienota vairāk nekā viena norēķinu karte, tad par pamata karti tiks noteikta pēdējā izmantotā karte. Lai to mainītu, pavelc uz leju līdz nākamajai kartei.
  3. Pietuvini pulksteni kartes lasītājam tirdzniecības vietā. Samaksāts!

Lai savā pulkstenī atvērtu maciņu, reizi diennaktī vai katru reizi, kad pulksteni uzliec uz rokas vai pēc izslēgšanas atkal ieslēdz pulsa mērītāju, būs jāievada maciņa uzstādīšanas procesa laikā izveidotā četrciparu parole.

Ja neizdodas samaksāt POS terminālī:

  • Jāpārbauda, vai terminālis atbalsta bezkontakta maksājumus.
  • Jāpārliecinās, vai ierīcē ir aktivizēta NFC funkcionalitāte.
  • Jāpārliecinās, vai terminālis uztver ierīces pietuvināšanu, proti, vai ieslēdzas bezkontakta indikācijas gaismiņas. Paturi ierīci termināļa priekšā citādi, t.i., turi ierīci termināļa priekšā tā, lai būtu drošs, ka NFC antena var izveidot savienojumu.
  • Pārbaudi neizdošanās iemeslu POS terminālī.

Kas nepieciešams, lai izmantotu Xiaomi pakalpojumus?

  1. Xiaomi viedierīce, kas atbalsta bezkontakta maksājumus.
  2. Swedbank norēķinu karte ar ieslēgtu bezkontakta maksāšanas funkciju.
  3. Piekļuve Swedbank privātpersonu internetbankai.
  4. Instalēta lietotne “Xiaomi Wear Lite” iOS ierīcēs, lietotne “Xiaomi Wear” Android ierīcēs vai lietotne “Mi Fit”, kas sinhronizēta ar jūsu aproci, un Swedbank norēķinu karte, kas reģistrēta lietotnē Xiaomi Pay.

Kā pievienot karti?

  1. Lejupielādējiet lietotni “Xiaomi Wear Lite” iOS ierīcēs, lietotni “Xiaomi Wear” Android ierīcēs vai lietotni “Mi Fit” savā tālrunī.
  2. Atveriet lietotni un izveidojiet “Xiaomi” kontu. Izvēlieties savu viedierīci un savienojiet to ar lietotni.
  3. Lietotnes sadaļā “Profils” izvēlieties “Xiaomi Pay” un pievienojiet savu karti.
  4. Ievadiet nepieciešamos kartes datus.
  5. Apstipriniet lietošanas noteikumus, lai turpinātu.
  6. Saņemiet vienreizēju verifikācijas kodu. NB! Lai gan lietotnē būs paziņojums, ka verifikācijas kodu saņemsiet SMS veidā, tomēr atcerieties, ka to varēsiet redzēt savā privātpersonu internetbankā. Pārbaudiet internetbankas ziņojumus, lai turpinātu.

Gatavs lietošanai!

Kā samaksāt, izmantojot aproci?

  1. Atbloķējiet aproci, novelciet to virzienā pa kreisi un izvēlieties karti, ar kuru vēlies maksāt.
  2. Pieskarieties bultiņas ikonai. Parādīsies taimeris, uz kura būs redzama 60 sekunžu atskaite — šajā laikā ir jāveic maksājums.
  3. Turiet aproci pie kartes lasītāja. Tas arī viss! Maksājums ir veikts!

Ja neizdodas samaksāt pie POS termināļa:

  • Pārbaudiet, vai terminālis atbalsta bezkontakta maksājumus.
  • Pārliecinieties, vai terminālis konstatē aproces klātbūtni, t. i., iedegas bezkontakta indikatora lampiņas. Turiet aproci pie termināļa citā veidā, proti, novietojot aproci pie termināļa tā, lai nodrošinātu, ka NFC antena var izveidot savienojumu.
  • Pārbaudiet neizdošanās iemeslu uz POS termināļa.

Sākot izmantot Garmin Pay, Fitbit Pay vai Xiaomi Pay pakalpojumu ar jebkuru Swedbank Mastercard norēķinu karti, klients piekrīt šādiem Swedbank pakalpojumu nosacījumiem:

documentKaršu lietošanas noteikumi

Swedbank nepiemēro nekādu papildu maksu par maksājumiem ar karti, izmantojot Garmin Pay, Fitbit Pay vai Xiaomi Pay.

Lai noskaidrotu Garmin noteikto maksu par Garmin Pay pakalpojuma lietošanu vai Fitbit noteikto maksu par Fitbit Pay pakalpojuma lietošanu, kā arī Xiaomi Pay pakalpojuma lietošanas maksu, aicinām apmeklēt atbilstošas tīmekļa vietnes.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Paldies, ka izmantoji Swedbank internetbanku!

Drošības nolūkos, aicinām aizvērt pārlūkprogrammu.

logo

KASKO kad? Pirms veiksme uzgriež muguru

Autovadītājs nevar paļauties uz veiksmi, bet tikai uz sevi un saviem lēmumiem. Lai būtu finansiāli pasargāts, notiekot negadījumam ar auto, izvēlies KASKO apdrošināšanu.