Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem
Kļūt par klientu

Google Pay™

Maksājiet ar Google Pay™. Ātri un ērti

  • Izmēģini! Maksā lietotnēs un interneta vietnēs
  • Maksājiet visur, kur tiek pieņemti bezkontakta maksājumi
  • Maksājumi karšu pirkumu limitu ietvaros

Google Pay ir uzņēmumam Google LLC piederoša preču zīme.

  1. Atveriet Swedbank lietotni, izvēlaties uzņēmumu profilu un dodieties uz sadaļu “Kartes”.
  2. Izvēlieties karti, ko vēlaties pievienot Google Pay funkcijai, un noklikšķiniet uz tās attēla. Zemāk parādīsies poga “Pievienot Google Pay”.
  3. Pārliecinieties, vai jūsu kartei ir atļauti un aktivizēti bezkontakta maksājumi. Lai ieslēgtu bezkontakta maksājumus kartes iestatījumos, nospiediet uz pogas “Bezkontakta maksājumi”.
  4. Pēc tam zem kartes pieskarieties pogai “Pievienot Google Pay”.
  5. Lai pabeigtu aktivizēšanu, iestatiet Google Pay kā noklusējuma mobilo bezkontakta maksājumu lietotni Swedbank lietotnē vai savas ierīces iestatījumos.
  6. Tas arī viss! Tagad varat vienkārši nopīkstināt, lai veiktu maksājumu.

documentPamācība

Svarīgi zināt!

Norēķinu karti Google Pay var pievienot kartes lietotājs. Kartes lietotājam ir jābūt internetbankas uzņēmumiem lietotājam ar tiesību režīmu, kas augstāks par „Maksājumu sagatavošana“. Ja kartes lietotājam ir minētās tiesības, viņš mobilajā lietotnē var redzēt uz sava vārda izsniegto norēķinu karti.

  1. Uzstādiet Google Wallet lietotni. Atveriet to un nospiediet uz “Pievienot maksājuma veidu” vai “Pievienot karti”.
  2. Izvēlieties “Kredītkarte vai debetkarte“ un ievadiet prasītos kartes datus.
  3. Iepazīstieties ar noteikumiem un apstipriniet tos.
  4. Nospiediet uz “Turpināt“, lai saņemtu apstiprinājuma īsziņu. Jūsu tālruņa numuram ir jābūt apstiprinātam bankā.
  5. Ievadiet īsziņā saņemto kontroles kodu, un karte tiks pievienota. Kad karte būs sekmīgi pievienota, tā būs redzama atverot Google Wallet.
  6. Iestatiet Google Wallet lietotni kā savu noklusējuma norēķinu lietotni, ja vēlaties pēc noklusējuma maksāt ar Google Pay.

Kartes lietotājs Google Pay var pievienot papildu kartes.

Lai norēķinātos ar citu karti, kas pievienota Google Pay, atveriet Google Pay lietotni, izvēlieties attiecīgo karti un pietuviniet telefonu maksājuma terminālim.

Ar mobilo bezkontakta maksājumu tehnoloģiju norēķināties par pirkumiem var ātri un ērti!

Lai veiktu bezkontakta maksājumus, viedtālruņa iestatījumos ieslēdziet NFC jeb tuvā lauka komunikāciju.

  1. Atbloķējiet savu viedtālruni.
  2. Pieskarieties ar viedtālruni karšu terminālim.

Maksājot ar Google Pay, spēkā ir standarta karšu pirkumu limiti.

Pievienojot karti Google Pay funkcijai, Swedbank mobilo bezkontakta maksājumu iespēja netiek atslēgta. Iestatot Google Pay kā noklusējuma izvēli, jūs joprojām varat izmantot Swedbank lietotni, lai veiktu maksājumus ar tālruni manuāli (pieskaroties iespējai “Maksāt ar šo karti”).

Google Pay ir pieejams tikai Android ierīcēm ar operētājsistēmas versiju Android 5.0 vai jaunāku versiju.

Lietojiet Google Pay pulksteņos, kuros darbojas WatchOS operētājsistēmas 3. vai jaunāka versija.

Atcerieties! Lai izmantotu Google Pay funkciju, jums nepieciešama Swedbank Mastercard karte ar aktivizētu bezkontakta maksājumu funkciju.

Debetkartes

Biznesa debetkarte

Kredītkartes

Biznesa kredītkarte

Biznesa Zelta kredītkarte

  • Aktivizējiet Google Pay maksājumus tikai savā ierīcē. Nedodiet savu mobilo ierīci citiem.
  • Neizmantojiet viegli uzminamu paroli vai ekrāna bloķēšanas kodu.
  • Regulāri atjauniniet savas mobilās ierīces programmatūru.
  • Instalējiet antivīrusa lietotni.
  • Izmantojiet tikai oficiālos lietotņu veikalus. Tomēr arī tad esiet uzmanīgs. Pirms jaunas lietotnes lejupielādēšanas un instalēšanas izlasiet atsauksmes un vērtējumus par to.
  • Ja esat pazaudējis savu ierīci vai tā tiek nozagta, atslēdziet Swedbank pakalpojumus ierīcē, izmantojot internetbanku vai zvanot pa tālruni 67 444 444.

Google Pay maksājumiem ir vairāki aizsardzības līmeņi, kas ļauj jums veikt maksājumus patiešām droši.

Pirkumiem ar Google Pay, tāpat kā jebkuriem pirkumiem ar karti, darbojas bankas aizsardzība pret krāpniecību, tāpēc varat iepirkties bez bažām.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Ar ko maijs atšķirsies no aprīļa?

Maijā vairs nebūs kredītkaršu izpārdošanas.