Pāriet uz lapas sākumu
PrivātpersonāmUzņēmumiem

E-grāmatvedība

Automatizē savu grāmatvedību ar Swedbank

E-grāmatvedība ir pakalpojums, kas savieno ERPLY Books grāmatvedības programmatūru ar internetbanku, nodrošinot vēl nebijušas iespējas:

  • Inovatīva bezpapīra un automātiskā grāmatvedība pieejama visur – mākonī
  • Pamatplāna izmantošana ir bez maksas, savukārt lielajam plānam – 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods
  • Grāmatvedības programmā sagatavoto maksājumu veikšana ar vienu klikšķi
  • Visi bankas darījumi tiek automātiski pārsūtīti uz grāmatvedības programmu bez failu importa un eksporta
  • Iespēja nodot lietotāja tiesības grāmatvedim vai grāmatvedības uzņēmumam. Ja vēl nav grāmatveža, tad piedāvājam mūsu uzticamos partnerus: CBB un Vērtības.

Atver uzņēmēja kontu Swedbank. Saņem bonusā - prasmes, rīkus un pārliecību!

Uzzināt vairāk
Erply

ERPLY Books ir ērti izmantojama, profesionāla uz mākoņdatu tehnoloģijām balstīta grāmatvedības programmatūra, kas nodrošina automātisku integrāciju ar Swedbank. Tā piemērota kā mazu, tā arī vidēju un lielu uzņēmumu grāmatvedības vajadzībām.

Ar ERPLY Books bankas darījumus iespējams automatizēt 100%. Datu sinhronizācija notiek ik pēc 5 minūtēm, tāpēc vairs nav nepieciešama nekāda failu lejupielāde un augšupielāde, lai veiktu maksājumus. Iespēja ne tikai izrakstīt un nosūtīt rēķinus, bet arī redzēt, vai rēķins saņemts un kam tas pārsūtīts tālāk. Nodrošina funkciju nosūtīt atgādinājumu maksājuma kavētājiem. Uzņēmumam tiek piešķirts unikāls e-pasts, kur saņemt visus ienākošos rēķinus. Ir iespēja uzstādīt, ka visi e-pasta pielikumi tiek automātiski veidoti kā rēķini, vai izmantot PDF un skanētā formāta dokumentus rēķina izveidei. Tā ir bezpapīra grāmatvedība, jo visi faili tiek saglabāti elektroniski. Papildus rēķiniem un maksājumiem ERPLY Books ir arī visas citas grāmatvedībai nepieciešamās funkcijas: manuālie žurnāli, virsgrāmata, pamatlīdzekļi, algu sarakts u.tml. ERPLY Books ir pieejami visi pārskati, kas iesniedzami Valsts ieņēmumu dienestam vai nepieciešami vadībai, grāmatvežiem un auditoriem. Pārbaudiet uzņēmuma rentabilitāti bilancē, saņemiet detalizētus pārskatus par kontu stāvokļiem, automātiski iesniedziet PVN deklarācijas un veidojiet citus pielāgotus pārskatus. Paredzēts kā vienkāršas grāmatvedības veikšanai, tā arī integrētai grāmatvedībai uzņēmumiem ar elastīgu izaugsmi. Ja vēlaties atsevišķi kontrolēt vairāku darbības virzienu izmaksas un ieņēmumus, ir iespēja iestatīt automātiskus nosacījumus vai saslēgt ERPLY Books ar citu uzņēmuma iekšējo sistēmu.

Kā darbojas integrācija?

  1. Swedbank integrēšana ar ERPLY Books ir bez maksas, izmantojot ERPLY Books pakalpojumu un veicot tā apmaksu.
  2. ERPLY Books veic bankas darījumu sinhronizēšanu, piesaistot maksājumu atbilstošam rēķinam un/vai kontam, to saglabājot un ģenerējot darījumu:

    • 80–90% precizitāte – maksājumi, kurus ERPLY books spēj atpazīt bez lietotāja īpaši izveidotiem nosacījumiem;
    • pievienojot savus nosacījumus, iespējams panākt pat 100% automatizāciju.
  3. Bez failu lejupielādes un augšupielādes var viegli nosūtīt maksājumu bankai. Neaizmirstiet šo maksājuma veikšanu apstiprināt Swedbank internetbankā!
  4. Apstipriniet rēķinus, izmantojot rēķinu pastkastīti, un padariet maksājumu procesu automātisku:
    • saņemtais rēķins tiek saglabāts, un tā apmaksas pieprasījums tiek nosūtīts pa e-pastu;
    • to apstiprina, sūtot e-pastu ar atbilstošo maksājumu tieši uz Swedbank.

Papildu ieguvumi ikvienam!

  • Grāmatvedības uzņēmumam

Ar grāmatvedības paneli – pārvaldīti visi uzņēmuma konti vienuviet.
Piemēram, jūs pārvaldāt 30 uzņēmumu kontus, no kuriem 20 iepriekšējā dienā veikuši maksājumus. Paneļa kontroles sadaļā redzēsiet to 3 uzņēmumu maksājumus, kuri manuāli jāpārbauda, savukārt pārējie automātiski tiek novirzīti uz atbilstošajiem kontiem.

  • Mazajam biznesam

Maksājumi automātiski, laikus izpildīti un dati aktuāli.
Kamēr ienākošie un izejošie maksājumi notiek pēc iespējas automātiski un dati par tiem ir maksimāli aktuāli, jūs varat koncentrēties uz savu biznesu.

  • E-tirdzniecības uzņēmumam

Tūlītēja pasūtījumu izpilde, jo maksājumi tiek uzrādīti 5 minūtēs.
Ar Swedbank integrāciju jūsu darbs notiek reālajā laikā: jūs varat sākt klienta pasūtījuma izpildi, tiklīdz saņemat maksājumu, kas aizņem tikai 5 minūtes (pasūtījums -> tiešsaistes maksājums -> sakomplektēts pasūtījums -> nosūtīts pasūtījums).

  • Mazumtirdzniecībai un vairumtirdzniecībai

Kvalitatīvāka kredītlimita kontrole un lēmumu pieņemšana par maksājumiem.
Maksājumu un ieņēmumu plūsma reālajā laikā nodrošina iespēju pieņemt efektīvākus finanšu lēmumus tiem darbiniekiem, kas kontrolē uzņēmuma kredītlimitu.


Pamatplāns

0 € mēnesī


Vidējais plāns

10 € mēnesī

Izmēģini!

Lielais plāns

50 € mēnesī

Virsgrāmata, manuālais žurnāls
Rēķini 1000 / mēnesī 1000 / mēnesī Neierobežoti
Klientu atbalsts e-pastā
Lietotāji 2 2 5
Papildlietotājs 5 € vienam lietotājam 5 € vienam lietotājam 5 € vienam lietotājam
Iesūtne rēķiniem par pirkumiem Iesūtne rēķiniem ir automatizēts pirkumu rēķinu sagatavošanas process. Jūsu uzņēmumam izveidota unikāla e-pasta adrese, uz kuru saņemsiet piegādātāju sūtītos e-pastus u.c. informāciju, kas automātiski tiks pievienota rēķinam. Kopā ar rēķina apstiprināšanas un apmaksas iespējām, šis pakalpojums ļauj automatizēt rēķinu iesūtni par 85%. 0.15 € par rēķinu 0.15 € par rēķinu Neierobežoti
Papildu pakalpojumi
Bankas imports Iespēja atļaut automātisku informācijas ielādi bankā (ja šāda opcija tiek atbalstīta) vai augšupielādēt bankas konta izrakstu sistēmā ERPLY Books. Sistēma automātiski atpazīst līdz pat 99% veikto darījumu, sasaistot tos ar rēķiniem un/vai kontiem. 1 €
Pamatlīdzekļi Pamatlīdzekļu uzskaite nodrošina šādas funkcijas: pamatlīdzekļu iegrāmatošanu vai iegādi, nolietojuma aprēķināšanu un pamatlīdzekļu atskaišu izveidi. 1 €
PVN atskaite PVN atskaite tiek sagatavota, pamatojoties uz pārdošanas darījumiem un veiktajiem iepirkumiem. To ir iespējams lejupielādēt XML formātā, kā arī saglabāt PDF formātā un izdrukāt. 1 €
Sūtīt e-pastu Izmantojot e-pastu, iespējams izsūtīt rēķinus, atgādinājumus klientiem, bilances pārskatus un darbinieku algu aprēķinus. Sistēma pārbauda, vai e-pasts ir nosūtīts, saņemts un atvērts (pēdējā funkcija ir atkarīga no saņēmēja e-pasta uzstādījumiem). 1 €
E-rēķini 1 €
Maksājumu faila izveide Izvēlieties rēķinus, ko vēlaties apmaksāt un izveidojiet maksājuma uzdevumu (“create payment file”). Sistēma atbalsta visus Eiropas un Austrālijas standartus. Par veiktajiem darījumiem uz citām pasaules valstīm saņemsiet automātiskus paziņojumus. Nepieciešamības gadījumā iespējama kvīšu izdruka dažādos formātos. 1 €
Klienta darījumu pārskats Iespējams apskatīt klientu bilanci par dažādiem laika periodiem, nosūtīt bilances pārskatus, atgādinājumus par maksājumiem un pievienot komentārus (piem., informāciju par parādiem), kā arī var redzēt, kad pēdējo reizi klientam tika nosūtīts e-pasts. 5 €
Informācijas grupēšana Iespējama visu nepieciešamo parametru - izmaksu, ieņēmumu un objektu - pārvaldīšana vienuviet. Piemēram, ja vēlaties nošķirt konkrēta klienta izdevumus, varat izveidot tiem atsevišķu grupu. Atsevišķas grupas var tikt izveidotas arī, ja uzņēmumam ir vairākas nodaļas vai departamenti. Iespējama arī vairāku grupu apvienošana to ērtākai pārskatīšanai. 5 €
Detalizēta peļņas un zaudējumu atskaite Pamatā ir pieejams standarta peļņas un zaudējumu pārskats. Taču, ja vēlaties apskatīt 12 mēnešu pārskatu, salīdzinošo pārskatu vai izstrādāt jūsu uzņēmuma vajadzībām atbilstošu individuālo pārskatu, nepieciešama detalizēta informācija par uzņēmuma peļņu un zaudējumiem. 5 €
Rēķinu paraugi 5 €
Lietojumprogrammu profils (API) API(Application Programming Interfaces) ļauj lietotājam izveidot savienojumus starp Erply Books un kādu citu lietojuprogrammu. API nepieciešams, lai savienotu Jūsu uzņēmuma kontu ar kādu no partnerpgorammām, piemēram, Erply Inventory, E-rēķiniem un Omniva, tādējādi dodot iespēju gan saņemt dažādus pieprasījumus, gan arī nosūtīt atbildes ziņas (visbiežāk par datu pieprasījumu). 5 €
Regulāro rēķinu izsūtīšana Ja jums ir rēķini, ko nepieciešams izsūtīt regulāri, iespējams izvēlēties regulāro rēķinu funkciju. Pievienojiet rēķinus un norādiet to izsūtīšanas periodiskumu – katru dienu, nedēļu vai mēnesi. Rēķini tiks automātiski izsūtīti norādītajā termiņā. 5 €
Darba algas modulis 5 € 5 €
Automātiska atskaišu sagatavošana Ja esošie atskaišu paraugi neatbilst jūsu uzņēmuma vajadzībām, varat izveidot individuālus paraugus. Piemēram, varat veidot atskaišu pārskatus par personām, kuras iepriekš veikušas darījumus vai pārskatus, kuros tiek atspoguļoti sagrupēti dati (konkrētu darījumu veidu atlasīšana). 10 € 10 €
E-pasta adrese ar personalizētu domēnu Sākotnēji jūsu uzņēmuma e-pasta adrese izskatās šādi: 1234567890@purchaseinbox.com, taču, izmantojot personalizēto domēnu, pirkumu iesūtnes e-pasts būs šāds: purchases@yourcompanywebsite.com 10 € 10 €
Valūtu pārskats Izmantojot valūtu pārskatu, iespējama rēķinu sagatavošana dažādās valūtās. Var arī pievienot valūtas kontus un pārvaldīt bankas darījumu importu dažādās valūtās. 10 € 10 €
Vadības ziņojumi Vadības ziņojumos tiek iekļauti galvenie uzņēmuma darbības efektivitātes rādītāji, 10 populārākie pārskati un citi uzņēmējdarbības rādītāji. 10 € 10 €
Automātiskie atgādinājumi klientiem par maksājumiem Varat pievienot papildu opcijas, piemēram, nosakot konkrētu laiku, kad sistēma automātiski pārbauda, vai klientam ir kavēti rēķini un attiecīgi automātiski tiek izsūtīti atgādinājumi vai paziņojumi. 10 € 10 €
Rēķinu apstiprināšana Iespējama rēķinu apstiprināšana gan e-pastā, gan to apstiprināšana/noraidīšana Erply Books sistēmā. 10 € 10 €
Papildu lokācija Lai saņemtu individuālu cenas piedāvājumu, aicinām sazināties ar banku. Iespējama arī atlaižu piemērošana atkarībā no izmantoto pakalpojumu apjoma. 10 € 10 €
Atbalsts pa tālruni 10 € par struktūrvienību 10 € par struktūrvienību 10 € par struktūrvienību

Grāmatvedības sadarbības partneri

CBB Konsultāciju birojs

Latvijā viens no pieredzes bagātākajiem uzņēmumiem piedāvā pakalpojumus grāmatvedības, finanšu un nodokļu konsultāciju jomā.

  • Profesionāla komanda un izcila pakalpojumu kvalitāte
  • Grāmatvedības pakalpojumi gan uzņēmumiem, gan privātpersonām
  • Darbu kvalitāti atzinīgi vērtē vairāk nekā 300 klientu
  • Operatīva datu apstrāde dažādās programmās
Uzzināt vairāk

“CBB” ir dibināts 1997. gadā un veiksmīgi strādā jau 20 gadus, piedāvājot individuālu pieeju katram klientam.

Starptautiskā grāmatvedības uzņēmumu tīkla “Nexia International” biedrs.

Kontaktinformācija: tālr. +371 67481592, e-pasts: info@cbb.lv; mājaslapa: www.cbb.lv

SIA EG Saldo

Piedāvājam pakalpojumus, sākot no vienkāršas grāmatvedības uzskaites
līdz pilna cikla uzskaitei: plānošana->uzskaite->kontroles nodrošināšana.

  • Esam inovatīvs, gados jauns, pozitīvi uzlādēts kolektīvs
  • Balstāmies uz vienotām komandas vērtībām – rūpēm par klientu vajadzībām, drošību un sakārtotu vidi
Uzzināt vairāk

Mūsu mājīgajā atmosfērā tiksiet vienmēr gaidīts un apkalpots pēc labākās sirdsapziņas.

Kontaktinformācija: tālr. +371 27771149, e-pasts: info@vertibas.lv, mājaslapa: www.vertibas.lv

0573_title

0573_intro

0573_name*
0573_email*
0573_company*
0573_meetings*
Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Swedbank
  • Jūsu ierīces operētājsistēma un pārlūkprogramma ir novecojusi un netiek atbalstīta Swedbank internetbankas lietošanai. Aicinām vērsties pie Jums uzticama IT atbalsta, lai saņemtu konsultāciju un veiktu atbilstošu operētājsistēmas un pārlūkprogrammas atjauninājumu.
  • The operating system of your device & your browser are too outdated to be supported by Swedbank Internet Bank. Please, update the operating system & browser or turn to IT specialist for technical help.
  • Ваш браузер или операционная система недостаточно современны для использования в интернет банке Swedbank. Пожалуйста обновите операционную систему и браузер или обратитесь за технической помощью к ИТ специалисту.

Paldies, ka izmantojāt Swedbank internetbanku!

Drošības nolūkos, lūdzu, aizveriet pārlūkprogrammu!

logo

Saules paneļi – investīcija uzņēmuma konkurētspējai nākotnē

Tiešsaistes diskusijā noskaidrosim, kādi ir saules paneļu uzstādīšanas aspekti, šīs enerģijas izmaksas un nepieciešamo investīciju apmērs.

Uzzināt vairāk