Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Jūsu viedoklis

Mēs nepārtraukti pilnveidojam savus pakalpojumus un cenšamies sniegt izcilu servisu ikvienā saskarsmes reizē, tāpēc augstu vērtējam tavu viedokli. Izpratne par situācijām, kas klientus neapmierina vai, kad ir radusies problēma, ļauj mums uzlabot sniegtos pakalpojumus un servisu ne tikai tev , bet arī citiem klientiem. Pastāsti par to mums!

  • Informācija par sūdzību izskatīšanas kārtību
  • Informācija par ombudu
  • Tu vari sniegt viedokli tikai savā vārdā. Lūdzu, norādi, ja nepieciešams to izteikt citas personas vārdā, kura tev ir sniegusi pilnvaru pārstāvēt viņa/viņas intereses.
  • Ievēro, ja viedoklī ir konfidenciāla informācija (piem., konta numurs, naudas atlikums u.c.), tad saziņai ar banku izmanto internetbanku, zvani 67 444 444 vai dodies uz jebkuru filiāli. Drošības nolūkos, e-pastu un pasta vēstuli neiesakām izmantot šādas informācijas sūtīšanai.

Ko atcerēties?

  • Izsakot negatīvu viedokli (sūdzību), apraksti to pēc iespējas detalizētāk.
  • Lai ziņotu par nezināmu vai neautorizētu karšu darījumu, aizpildi formu sadaļā “Bankas ziņojumi” un norādi tēmu “Pretenzija par neautorizētu (neesmu veicis) kartes darījumu” vai “Pretenzija par cita veida kartes darījumu”. Norādi nepieciešamo informāciju un nosūti ziņojumu.
    Svarīgi! Lai bloķētu karti, ar kuru veikts neautorizēts darījums, dodies uz sadaļu “Manas kartes” vai zvani 67 444 444.

Nosūti ziņojumu

Ko atcerēties?

  • Lai sarunas laikā varam sniegt tev detalizētu informāciju, mums nepieciešams tevi identificēt, tāpēc sagatavo lietotāja numuru un kādu no identifikācijas rīkiem.

Sazinies ar mums jebkurā laikā
phone +371 67 444 444

Uzņēmumiem
phone +371 67 444 444   (izvēlies “3”)
darbdienās 09:00-17:00

Ko atcerēties?

Ja vēlies apmeklēt filiāli, piesakies konsultācijai iepriekš. Piesteikties konsultācijai.

Sagatavojies filiāles apmeklējumam, ņemot līdzi:

  • Personu apliecinošu dokumentu: pasi vai ID karti,
  • Ar sūdzību saistītus dokumentus, ja tādi ir.

Ko atcerēties?

Ja tomēr vēlies nosūtīt viedokli e-pasta ziņā, rekomendējam to pievienot kā pielikuma dokumentu, kas ir parakstīts ar drošu elektronisko parakstu. Pārliecinies, vai tajā ir norādīta šāda informācija:

  • Tavs vārds un uzvārds vai uzņēmuma nosaukums, personas kods vai uzņēmuma reģistrācijas numurs un saziņas e-pasts;
  • Situācijas apraksts;
  • Ja nepieciešams, pievieno arī saistītos dokumentus.

Sūti e-pasta vēstuli uz info@swedbank.lv

Ja vēlies sazināties ar Swedbank valdi, sūti e-pasta vēstuli uz valde@swedbank.lv.

Ko paturēt prātā?

Ņem vērā, ka tavi personas dati nav aizsargāti!

Ja tomēr vēlies iesniegt viedokli, sūtot pasta vēstuli, pārliecinies, vai tajā ir šāda informācija:

  • Tavs vārds un uzvārds, personas kods un kontaktinformācija, juridiskajām personām – uzņēmuma nosaukums, reģistrācijas numurs un kontaktinformācija;
  • Situācijas apraksts;
  • Ar situāciju saistītie dokumenti, ja tādi ir. Nesūti dokumentu orģinālus!

Raksti vēstuli un sūti to uz adresi Balasta dambis 15, Rīga, LV-1048

Mēs sazināsimies ar tevi pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 15 kalendāro dienu laikā. Ja situācijas izpētei būs nepieciešams vairāk laika, mēs informēsim tevi par atbildes termiņu.

Ja nepiekrīti saņemtajai atbildei, tu esi tiesīgs lūgt neatkarīgu izvērtējumu/ strīda izskatīšanu uzraudzības iestādēs vai pie ārpustiesas strīdu risinātājiem.

Informācija par sūdzību izskatīšanas kārtību

Ja tev ir aizdomas par riskiem, pārkāpumiem vai līdzīgām aktivitātēm Swedbank, aicinām ziņot, izmantojot mūsu iekšējo trauksmes celšanas (whistleblowing) procesu.

Sazinies ar mums zvanot pa tālruni 67 444 444 vai sūti ziņu internetbankā

Pretenzija par neautorizētu (neesmu veicis) kartes darījumu

Pretenzija par cita veida kartes darījumu

Seko līdzi Swedbank aktualitātēm un dalies viedoklī arī sociālajos tīklos:

  • x.com/swedbanklatvia
  • facebook.com/SwedbankLatvia
Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Jaunums – Mikroieguldījums

Ieguldīt nekad nav bijis tik vienkārši! Pieslēdz jauno risinājumu Mikroieguldījums un ieguldi nelielas summas ik reizi, kad maksā ar karti.

Uzzināt vairāk

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Klientu programmas

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.