Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Informācija par ombudu

Ja klients ir saņēmis no bankas negatīvu atbildi uz sūdzību par bezskaidras naudas līdzekļu kredīta pārvedumiem un darījumiem ar elektroniskajiem maksāšanas līdzekļiem, klients var iesniegt sūdzību izskatīšanai Finanšu nozares asociācijas ombudam, ja sūdzība atbilst visām zemāk minētajām pazīmēm.

FNA ombuds izskata tikai tās sūdzības, kas atbilst visām sekojošām pazīmēm:

  • Sūdzību iesniedzis klients, kas nav kredītiestāde vai finansu iestāde;
  • Sūdzība ir par bezskaidras naudas līdzekļu kredīta pārvedumiem vai darījumiem ar elektroniskajiem maksāšanas līdzekļiem;
  • Sūdzība ir par Latvijā reģistrētās kredītiestādes rīcību;
  • Darījuma apmērs (acīmredzami saistītu darījumu kopējais apmērs), par kuru ir sūdzība, nepārsniedz 50 000 EUR;
  • Sūdzība neskar jautājumus par dokumentu viltojumiem;
  • Sūdzība neskar jautājumus par kredītiestāžu cenrāžu pamatotību, par kredītlimita piešķiršanu, atcelšanu vai grozīšanu, par kredītlimita noteikumiem un citus līdzīgus jautājumus;
  • Klients iepriekš bija griezies kredītiestādē ar tāda paša satura pretenziju, bet mēneša laikā no pretenzijas iesniegšanas (nosūtīšanas) dienas klients no kredītiestādes nav saņēmis viņa pretenziju apmierinošu atbildi;
  • Tiesā vai šķīrējtiesā nav celta prasība par sūdzībā minēto priekšmetu;
  • Klients nav griezies ar tāda paša satura sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā;
  • Ombudam iepriekš netika iesniegta tā paša klienta sūdzība par sūdzībā minēto priekšmetu.

Sūdzība ir jānoformē atbilstoši prasībām, kādas nosaka "Kārtība, kādā Finanšu nozares asociācijas ombuds izskata kredītiestāžu klientu sūdzības (reglaments)" un jāiesniedz ombudam (Roberta Hirša iela 1, Rīga, LV-1045).

Iesniedzot sūdzību, sūdzības iesniedzējam jāiemaksā Finanšu nozares asociācijas šķīrējtiesas kontā drošības nauda (vairāk informācija). Ja ombuds sūdzību pilnīgi vai daļēji apmierina, drošības naudu atmaksā sūdzības iesniedzējam. Ja ombuds sūdzību atstāj bez izskatīšanas, sūdzības pārbaudes lietu izbeidz vai sūdzību noraida pilnā apmērā, drošības naudu neatmaksā.

Ombuds ir neatkarīgs savu lēmumu pieņemšanā. Ombuda lēmumam ir rekomendējošs raksturs.

Sīkāka informācija, kā arī "Nolikums par Finanšu nozares asociācijas ombudu" un "Kārtība, kādā Finanšu nozares asociācijas ombuds izskata kredītiestāžu klientu sūdzības (Reglaments)" ir atrodami FNA mājas lapā internetā: www.financelatvia.eu.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Mēs kļūstam par Latvijas Jaunatnes basketbola līgas ģenerālsponsoru

Basketbols nav tikai spēle. Tā ir iespēja. Iespēja augt, mācīties, kļūdīties un atkal celties.

Mēs esam ar Tevi – katrā piespēlē, katrā solī, katrā uzvarā.

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Klientu programmas

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.