Pāriet uz lapas sākumu
Kļūt par klientu

Piekļūstamība

Vēlamies, lai mūsu pakalpojumus varētu izmantot ikviens neatkarīgi no spējām un vajadzībām

Ja tev ir kādi fiziski vai garīgi ierobežojumi vai ja tev ir nepieciešams papildu atbalsts, mēs vēlamies tev atvieglot mūsu bankas pakalpojumu izmantošanu.

Mūsu piekļūstamības paziņojums

Mūsu mērķis vienmēr ir bijis piedāvāt pakalpojumus, kuriem var piekļūt ikviens. Mūsu apņemšanās un pieeja ir aprakstīta mūsu piekļūstamības paziņojumā.

Swedbank ir apņēmusies nodrošināt, lai mūsu tīmekļa vietne un mobilā lietotne darbotos saskaņā ar Latvijas tiesību aktiem, kas ir pieejami "Preču un pakalpojumu piekļūstamības likums". Ar to mēs domājam Swedbank un mūsu meitasuzņēmumu saturu tīmekļa vietnē un mobilajā lietotnē, kuru pakalpojumi tiek piedāvāti mūsu tīmekļa vietnē un mobilajā lietotnē.

Šis piekļūstamības paziņojums attiecas uz vietni www.swedbank.lv un mobilo lietotni Swedbank Latvija.

Mēs nepārtraukti uzlabojam lietošanas pieredzi un piemērojam attiecīgos piekļūstamības standartus. Vēlamies, lai mūsu bankas tīmekļa vietni un mobilo lietotni varētu izmantot pēc iespējas vairāk cilvēku.

Tas nozīmē, ka tev jābūt iespējai:

  • Mainīt krāsas, kontrasta līmeni un fontu, izmantojot pārlūkprogrammas vai ierīces iestatījumus.
  • Pietuvināt tekstu līdz pat 400%, tekstam neizejot ārpus ekrāna malām.
  • Pārvietoties pa lielāko daļu vietnes, izmantojot tastatūru vai runas atpazīšanas programmatūru.
  • Noklausīties lielāko daļu tīmekļa vietnes satura, izmantojot ekrānlasītāju (tostarp jaunākās JAWS, NVDA un VoiceOver versijas).

Swedbank īsteno šādus piekļūstamības nodrošināšanas pasākumus:

  • Iekļauj piekļūstamību visās savās iekšējās politikās un procesos.
  • Integrē piekļūstamību savā iepirkumu praksē.
  • Nodrošina nepārtrauktas mācības par piekļūstamību saviem darbiniekiem.
  • Nosaka skaidrus piekļūstamības mērķus un pienākumus.

Esam arī padarījuši mūsu tīmekļa vietnes un mobilās lietotnes tekstus pēc iespējas vienkāršāk uztveramus.

Mēs sniedzam aprakstus un skaidrojumus par mūsu pakalpojumiem mūsu tīmekļa vietnes lapās, kā arī attiecīgā pakalpojuma noteikumos un Vispārīgajos darījumu noteikumos. Ja tev rodas kādi jautājumi par mūsu pakalpojumu izmantošanu, droši vaicā mums.

Atbilstības statuss

Šī tīmekļa vietne un mobilā lietotne lielākoties atbilst Direktīvas (ES) 2019/882 I pielikuma prasībām.

Tehniskā specifikācija

Swedbank digitālo risinājumu piekļūstamība balstās uz šādām tehnoloģijām, kas darbojas ar konkrētām tīmekļa pārlūkprogrammu kombinācijām un palīgtehnoloģijām vai spraudņiem, kas ir instalēti tavā datorā: HTML; WAI-ARIA; CSS and JavaScript.

Šīs tehnoloģijas tiek izmantotas, lai nodrošinātu atbilstību izmantotajiem piekļūstamības standartiem.

Piekļūstamības paziņojums

Šis paziņojums ir sagatavots 26.06.2025.

Paziņojuma sagatavošanai izmantotā metode ir iekšējie kvalitātes nodrošināšanas procesi un trešo pušu veiktās revīzijas.

Paziņojums pēdējo reizi ir pārskatīts 26.06.2025.

Pretenziju risināšanas kārtība

Ja pēc tam, kad esi mums paziņojis par situāciju, kuras dēļ nevari piekļūt mūsu tīmekļa vietnes saturam, saņemtā atbilde tevi neapmierina, tu vari vērsties Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

pasts@ptac.gov.lv

+371 65452554

Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010

Nedzirdīgām vai vājdzirdīgām personām

Ja esi nedzirdīgs, vājdzirdīgs vai tev ir runas traucējumi, piedāvājam risinājumus, kas tev atvieglos bankas produktu lietošanu.

Uzzināt vairāk

Neredzīgām vai vājredzīgām personām

Mēs piedāvājam praktiskus risinājumus, kā padarīt bankas pakalpojumus pieejamus klientiem, kuri ir neredzīgi vai vājredzīgi.

Uzzināt vairāk

Personām ar kustību vai roku veiklības traucējumiem

Mēs pielāgojam savu vidi un pakalpojumus, lai tu varētu piekļūt mūsu filiālēm un izmantot bankas pakalpojumus.

Uzzināt vairāk

Citi gadījumi

Mums ir svarīgs ikviens klients. Tādēļ mēs sniedzam savus pakalpojumus tavām vajadzībām un spējām atbilstošā veidā. Saziņā un dokumentos izmantojam vienkāršu, viegli uztveramu valodu, kas ir pazīstama arī kā B2 līmeņa valoda.

Uzzināt vairāk

Atgriezeniskā saite un kontaktinformācija

Ja tev neizdodas piekļūt kādam saturam vai pakalpojumam, lūdzu, sazinies ar mums, lai mēs varētu tevi novirzīt uz piekļūstamu variantu vai lai nodrošinātu tev šo saturu citā formātā.

Vari vērsties pie mums arī rakstiski – nosūtot bankas ziņojumu, izvēlies tēmu “Viedoklis un ierosinājumi”. Savā bankas ziņojumā iekļauj šādu informāciju:

  • Vai tu izmanto bankas tīmekļa vietni vai mobilo lietotni.
  • Tava operētājsistēma un pārlūkprogramma (piemēram, Windows 11 + Chrome vai iOS + Safari).
  • Vai tu izmanto palīgtehnoloģijas un kādas (piemēram, ekrānlasītājs, liela kontrasta iestatījumi, balss vadība).
  • Detalizēti apraksti savu situāciju.

Atsauksmes vari iesniegt arī e-pastā: info@swedbank.lv.

Atbildi uz tavu ziņu sniegsim 15 dienu laikā.

Swedbank logo

Jūsu Internet Explorer pārlūkprogramma netiek atbalstīta.

Lūdzu izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai Microsoft Edge pārlūkprogrammu.

Ar 23.03.2021. Swedbank internetbanka vairs nav pieejama, izmantojot Internet Explorer tīmekļa pārlūkprogrammu.

Tāpat nav iespējams apstiprināt Swedbank maksājumus citās vietnēs, kā arī izmantot Swedbank autentifikāciju, piemēram, latvija.lv.

Turpmāk iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox vai jaunāko Microsoft Edge versiju. Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām, šeit.

С 23.03.2021 Интернет-банк Swedbank недоступен в браузере Internet Explorer.

С помощью Internet Explorer невозможно авторизоваться или осуществлять платежи через Swedbank на сторонних веб-страницах.

Вместо браузера Internet Explorer мы рекомендуем использовать браузеры Google Chrome, Mozilla Firefox или Microsoft Edge. Инструкции по установке упомянутых браузеров можно найти здесь.

From 23.03.2021 Swedbank Internet Bank and Banklink is no longer available using Internet Explorer browser.

It is not possible to authorize or make payments from Swedbank on other web pages using Internet Explorer.

Instead, we suggest using Google Chrome, Mozilla Firefox or the newest version of Microsoft Edge. To find out how to install the suggested browsers, please click here.

Klientu serviss - Инфо и помощь - Customer service: +371 67 444 444

Tava internetbankas sesija ir pārtraukta

Drošības nolūkos aizver šo pārlūkprogrammu. Ja vēlies turpināt izmantot internetbanku, pievienojies no jauna.


Mēs kļūstam par Latvijas Jaunatnes basketbola līgas ģenerālsponsoru

Basketbols nav tikai spēle. Tā ir iespēja. Iespēja augt, mācīties, kļūdīties un atkal celties.

Mēs esam ar Tevi – katrā piespēlē, katrā solī, katrā uzvarā.

Kontaktinformācija

“Swedbank” AS
Balasta dambis 15, Rīga,
LV-1048, Latvija
BIC/S.W.I.F.T.: HABALV22
Reģ. Nr.: 40003074764

Noderīgas saites

Juridiskā informācija

Klientu programmas

Jūs atrodaties Swedbank internetbankā, kurā tiek piedāvāti "Swedbank" AS, "Swedbank Līzings" SIA, "Swedbank Atklātais Pensiju Fonds" AS, "Swedbank Ieguldījumu Pārvaldes Sabiedrība" AS, "Swedbank P&C Insurance" AS Latvijas filiāle, "Swedbank Life Insurance" SE Latvijas filiāle finanšu pakalpojumi. Lūdzam Jūs uzmanīgi iepazīties ar pakalpojumu noteikumiem pirms attiecīgā pakalpojuma izvēles un līguma noslēgšanas.