Zelta apkalpošana

Zelta apkalpošana - jūsu sasniegumu novērtējums

Cilvēku sasniegumu pamatā ir zināšanas, dzīves gudrība, uzņēmība un cītīgs darbs. Mēs novērtējam klientu panākumus un, rūpējoties, lai mūsu klienti sasniegtu vēl vairāk, nodrošinām Zelta apkalpošanu. Swedbank Zelta apkalpošanas klienti ir to cilvēku vidū, kas veicina sabiedrības attīstību. Zelta apkalpošana nozīmē personiskākas bankas un klienta attiecības, kas vairo klientu labklājību nākotnē.

Zelta apkalpošanas privilēģijas

Zelta apkalpošanas privilēģijas

Zelta apkalpošanas klienti var saņemt virkni privilēģiju:

  • personīgais finanšu konsultants;
  • personīgā finanšu konsultācija;
  • prioritāra apkalpošana;
  • izdevīgāki nosacījumi bankas pakalpojumiem;
  • kvalitatīva un vērtīga finanšu informācija;
  • ekskluzīvi piedāvājumi.

Personīgā finanšu konsultācija

Personīgā finanšu konsultācija

Personīgā finanšu konsultācija ir saruna ar personīgo finanšu konsultantu, kurš ļaus paraudzīties uz naudas lietām no cita skatu punkta un palīdzēs saskatīt vēl neapjaustas iespējas labklājības veicināšanai.

Izdevīgi nosacījumi pakalpojumiem un piedāvājumiem

Izdevīgi nosacījumi pakalpojumiem un piedāvājumi

Zelta apkalpošanas klienti saņem labākos bankas pakalpojumus un izdevīgus nosacījumus aizdevumiem un depozīta likmēm.

Kļūstiet par Zelta apkalpošanas klientu

Kļūstiet par Zelta apkalpošanas klientu

Mēs priecāsimies ar jums iepazīties un sniegt jums plašāku informāciju par to, kā kļūt par Zelta apkalpošanas klientu.

Sazinieties ar mums

Ja rodas jautājumi vai vēlaties saņemt papildinformāciju par Zelta apkalpošanas programmu, lūdzu, sazinieties ar mums

Tālrunis: +371 67 444 448

zelta.apkalposana@swedbank.lv

Stäng Skriv ut